Czym różni się numer listu przewozowego od numeru zlecenia?

Numer listu przewozowego (numer przesyłki), to numer nadany w momencie jej złożenia w systemie.

Numer zlecenia (numer zlecenia odbioru), to numer przypisany do odbioru paczki.

Powyższe numery znajdziesz w zakładce „Zlecenia”, po kliknięciu w „Szczegóły” wybranego zlecenia.

zlecenie nadania przesyłki

Kiedy posługujemy się numerem listu przewozowego, a kiedy numerem zlecenia?

Kurier odbierający przesyłkę otrzymuje od dyspozytora, jedynie numer zlecenia, do którego przypisany jest adres odbioru. Dopiero po zeskanowaniu przesyłki na magazynie aktywuje się numer listu przewozowego.

Gdzie jest moja paczka? Dlaczego nie widzę mojej paczki w śledzeniu?

W przypadku niektórych przesyłek, śledzenie możliwe jest dopiero po zeskanowaniu przesyłki na magazynie. W związku z tym, śledzenie przesyłki może się aktywować dopiero kilka godzin po odbiorze przesyłki od nadawcy.

Wpisz numer przesyłki (listu przewozowego) i sprawdź status zlecenia.

To może być dla Ciebie ważne:

Jeśli potrzebujesz więcej informacji poszukaj w sekcji –> POMOC

Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0