Apaczka PRO – zajmiemy się Twoimi reklamacjami!

Jedną z unikalnych cech usługi Apaczka PRO jest pomoc w procedurze reklamacyjnej

Jak Apaczka PRO pomaga w procesie reklamacji?

Procedura reklamacyjna bywa uciążliwa dla Klienta, który musi zmierzyć się z firmą kurierską. Apaczka, dzięki długoletniej współpracy z firmami kurierskimi, dysponuje wiedzą i narzędziami, które pozwalają na lepszą ocenę przypadku. Klienci Apaczki PRO są traktowani priorytetowo przez konsultantów Centrum Wsparcia Klienta, które w imieniu Klienta przejmuje pieczę nad kontaktami z przewoźnikiem.

Nie możemy zagwarantować, że Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, ale obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykorzystamy naszą wiedzę, kontakty i doświadczenie, żeby tak się stało.

Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0