Co zrobić, gdy w paczkomacie nadawczym znajduje się już paczka?

Chcesz nadać przesyłkę w paczkomacie, otwierasz skrytkę, w której znajduje się inna przesyłka. Co zrobić w takiej sytuacji? Najlepiej od razu skontaktować się ze wsparciem technicznym InPost, który może taką skrytkę zablokować, by ponownie się nie otwierała.

Jak nadać bezpośrednio w paczkomacie?

Przede wszystkim musisz posiadać numery telefonów komórkowych – swojego i odbiorcy oraz adres email. Przed udaniem się do paczkomatu warto również znać numer paczkomatu odbiorczego. 
Upewnij się również, że paczkomat, w którym chcesz nadać paczkę jest wyposażony w ekran dotykowy – tylko w takim paczkomacie nadasz przesyłkę bezpośrednio.

  1. Na ekranie maszyny kliknij opcję Nadaj paczkę.
  2. Wybierz gabaryt paczki, podaj numery telefonów swój oraz odbiorcy.
  3. Wskaż paczkomat docelowy.
  4. Postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji poszukaj w sekcji –> POMOC

Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0