3 stycznia 2023
W celu zapewnienia jeszcze większej ochrony danych osobowych, DPD Polska od 4 stycznia 2023 r. wprowadza nowy standard etykiety paczkowej. Na etykiecie zamiast pełnych danych osobowych odbiorcy, będzie znajdować się tylko ich fragment, a część liter zostanie zastąpiona gwiazdkami.
DPD informuje: „W czasach coraz większej mobilności odbiorców i narzędzi umożliwiających zarządzanie przesyłkami (doręczenie w bezpieczne miejsce, do sąsiada, do automatu paczkowego DPD Pickup Station lub do punktu DPD Pickup), zapewnienie odpowiedniej ochrony danych osobowych jest naszym priorytetem, obowiązkiem i przede wszystkim leży w interesie naszych Klientów. W celu anonimizacji danych osobowych odbiorców przesyłek ciąg liter na etykiecie zostanie zastąpiony gwiazdkami”.
Przykład etykiety z anonimizacją danych osobowych:
Wysyłka do Niemiec – opłata recyklingowa – nowe przepisy.
4 grudnia 2018
Najnowsza wersja API widget mapy z 24 000 punktów dostaw
17 lutego 2020
Inspire Labs platforma WP Shop i serwis apaczka.pl łączą siły w walce z koronawirusem
18 marca 2020
Jeszcze nie ma treści do pokazania.