5 lipca 2022
Prowadzenie dużego biznesu e-commerce wymaga nie tylko oferty dopasowanej do potrzeb dzisiejszych konsumentów, ale także pewnych udogodnień technologicznych. Jednym z nich jest na przykład zorganizowanie wysyłki towarów tak, aby odpowiadała ona potrzebom klientów, ale również potrzebom Twojego biznesu. Co znajdziesz w ofercie Enterprise – technologicznym rozwiązaniu wysyłkowym skrojonym na miarę indywidualnych potrzeb największych firm na rynku?
Duzi gracze rynku e-commerce, a więc sklepy online, marketplace czy platformy technologiczne potrzebują całego zaplecza technologicznego, dzięki któremu biznes jest w stanie każdego dnia konkurować z innymi, oferować swoim klientom unikalne rozwiązania lub produkty, czy wreszcie pozostawać w ciągłym rozwoju. Jednym z miejsc “szczególnej uwagi” biznesowej, w przypadku branży e-commerce, jest wysyłka produktów do klienta. Od tego, w jaki sposób zostanie ona zorganizowana, zależy wiele: wygoda prowadzenia biznesu na co dzień, oszczędność czasu, pieniędzy, zasobów ludzkich, ale też budowanie rozpoznawalności marki oraz lojalności i satysfakcji klientów.
Jak zorganizować technologicznie logistykę w dużym e-commerce, aby cieszyć się nie tylko dobrze rozegraną kwestią wysyłki produktów, ale też rozwojem biznesu i zaufaniem klientów?
Elastyczność w biznesie to słowo klucz, dzięki któremu wiele spraw i pomysłów biznesowych staje się możliwe do zrealizowania. Nie zapominaj o tym również wtedy, gdy chcesz zorganizować tzw. ostatnią milę w Twoim e-sklepie. Jak wygląda elastyczność w odsłonie Enterprise? To jedna integracja, która daje wiele możliwości i atrakcyjnych rozwiązań, na przykład dostęp do wielu przewoźników krajowych i zagranicznych (m.in InPost, DPD, DHL , Fedex), czy przesyłki paletowe i półpalety. Swobodę wyboru daje także jedyna na rynku unikalna mapa z wszystkimi punktami nadań i odbioru – co więcej, masz możliwość dodania do niej własnych punktów.
Na etapie ostatniej mili ważne są także odczucia klientów – to dzięki nim podejmują oni decyzję, czy w przyszłości wrócić do konkretnego e-sklepu i polecić go innym, czy jednak omijać go szerokim łukiem. Oferta Enterprise pomoże Ci tworzyć najlepsze doświadczenia zakupowe Twoich klientów w procesach posprzedażowych, dzięki elastycznym opcjom dostawy przesyłek czy personalizowanej mapie umożliwiającej swobodny wybór miejsca doręczenia przesyłki. Korzystając z naszego rozwiązania możesz skorzystać również z personalizacji maili ze statusem przesyłki do klientów oraz strony śledzenia przesyłki obrandowanej Twoją marką. W ten sposób jesteś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, na każdym etapie dostawy, budując pozytywny wizerunek marki, ale także wpływając na generowanie ruchu na Twoją stronę internetową – a w konsekwencji na wzrost sprzedaży.
W ramach oferty Enterprise możesz liczyć na naszą wiedzę i wsparcie – pomożemy Ci wybrać najlepsze rozwiązania wysyłkowe do Twojego biznesu. Zajmiemy się także outsourcingiem procesów związanych z wysyłką przesyłek oraz zapewnimy wsparcie techniczne – możesz liczyć na dostęp do naszego wsparcia IT przez cały okres współpracy oraz na dedykowanego Tobie opiekuna handlowego. Dzięki temu zajmiesz się prowadzeniem biznesu i zoptymalizujesz koszty oraz czas jego prowadzenia.
Czy wiesz, że 90% osób, które miało pozytywne doświadczenie ze zwrotem towaru, deklaruje, że chętnie skorzysta ponownie z usług sprzedawcy? Zorganizowanie procesu zwrotów w e-sklepie oraz jego automatyzacja pozwolą utrzymać kontrolę nad wszystkimi zwrotami, ale także dadzą możliwość zgłoszenia zwrotu online i śledzenia poszczególnych etapów jego realizacji. Sprawnie działający mechanizm zwrotów jest skutecznym narzędziem wyróżniającym e-sklep na tle konkurencji i ma ogromny wpływ na satysfakcję zakupową oraz lojalność jego klientów. Dlatego w Enterprise zapewnimy ci zautomatyzowany proces zarządzania zwrotami oraz pełną kontrolę nad jego realizacją. Dzięki temu masz możliwość analizy czynników powodujących zwroty oraz możliwość akceptacji lub odrzucania zgłoszeń wraz z opcją śledzenia ich statusu. Oszczędzaj czas automatyzując proces zwrotów oraz zwiększaj sprzedaż i pozyskuj nowych klientów dzięki satysfakcji dotychczasowych konsumentów.
Więcej o ofercie enterprise znajdziesz tu.
Przesyłki zagraniczne
Technologia, logistyka, know-how, customer experience. Główne obszary rozwoju w sprzedaży międzynarodowej
19 listopada 2024
Rozwijaj swój biznes w Europie razem z InPost International
15 listopada 2024
Porady
Masowe wysyłki paczek kurierskich – jak to zrobić?
8 listopada 2024
apaczka pro (11) logistyka (16) przesyłka (10) przesyłki niestandardowe (20) user experience (13) wysyłka ekspresowa (1) zwroty (4)