19 października 2020
Załóżmy, że w ciągu dnia sukcesywnie składasz nowe zlecenia wysyłkowe. W sklepie internetowym to standard. Zamawianie za każdym razem kuriera po paczkę jest uciążliwe. Przy składaniu zlecenia trzeba pamiętać o podaniu dokładnie godziny. Teraz, dzięki Koszykowi Zleceń, możesz gromadzić przesyłki z całego dnia w Koszyku i raz zamówić kuriera po kilka paczek. Co więcej, zamówienia w koszyku możesz bez kłopotu edytować, modyfikować lub anulować.
Przykładowo: wysyłasz codziennie kurierem DPD kilka paczek do różnych adresatów. Zamówienia spływają cały dzień i wystarczy, że kurier raz przyjedzie po odbiór wszystkich przesyłek. W tym celu, składając zamówienie, wybierz przycisk „Dodaj do koszyka zleceń”. Sukcesywnie, w ciągu dnia, dodajesz kolejne zamówienia na wysyłki tym samym kurierem do koszyka. O ustalonej godzinie, na przykład o 13.00, możesz przejrzeć zlecenia w koszyku i potwierdzić wysyłkę. Jeden podjazd kuriera po kilka paczek to ułatwienie dla Ciebie i oszczędność czasu.
Koszyk pozwala także zaimportować zlecenia z Allegro, WooCommerce, IdoSell, Presta Shop, Shopper i Shoplo. Aby to zrobić, wystarczy wybrać źródło importu zamówień, klikając odpowiedni logotyp. Potem zalogować się do platformy i pobrać zlecenia. Jeśli w importowanych zleceniach dane wymagają poprawienia, system zaznaczy miejsca do poprawki. Po korektach można zamawiać kuriera po zbiorczy odbiór kilku przesyłek.
Zbiorcza wysyłka kilku paczek tym samym kurierem to ważne ułatwienie dla Firmy. Co ważne, zlecenia przechowywane w koszyku można modyfikować lub usuwać, także w przypadku zmiany planów zamawiającego nie ma potrzeby anulowania zlecenia. Ważna uwaga dla klientów prepaid – nie trzeba doładować konta przed złożeniem zamówienia poprzez Koszyk. Po zaimportowaniu zleceń system podlicza należność i wpłacasz na swoje konto w Apaczce konkretną kwotę i wybrany kurier realizuje zaimportowane zlecenia.
W przypadku pytań i wątpliwości zarejestrowani klienci Apaczki mają zawsze możliwość kontaktu z Opiekunem Klienta.
Przesyłki zagraniczne
Technologia, logistyka, know-how, customer experience. Główne obszary rozwoju w sprzedaży międzynarodowej
19 listopada 2024
Rozwijaj swój biznes w Europie razem z InPost International
15 listopada 2024
Porady
Masowe wysyłki paczek kurierskich – jak to zrobić?
8 listopada 2024
apaczka pro (11) logistyka (16) przesyłka (10) przesyłki niestandardowe (20) user experience (13) wysyłka ekspresowa (1) zwroty (4)