14 marca 2023
Z początkiem marca do dotychczasowej rodziny rozwiązań Apaczka PRO dołączył kolejny pakiet - PRO Dashboard. Dzięki nowemu narzędziu możesz zyskać możliwość analizy danych logistycznych i lepszej kontroli nad swoimi przesyłkami.
Apaczka PRO składa się już z sześciu usług – Brand, Returns, Self, Smart, Help w modelu Saas oraz naszej nowości – Dashboard. Dzięki niej zyskasz dostęp do dedykowanego panelu zawierającego zestaw danych analitycznych dotyczących wydajności procesów logistycznych. Korzystanie z modułu ułatwia podejmowanie decyzji związanych z procesami wysyłkowymi, a także pozwala na optymalizację kosztów przesyłek w e-sklepie.
PRO Dashboard zawiera funkcje, takie jak:
„Usługa PRO Dashboard wychodzi naprzeciw potrzebom naszych Klientów, którzy szukają sposobów na optymalizację kosztów dostaw w swoich e-sklepach, a także zwiększenia satysfakcji klientów końcowych w zakresie terminowości i niezawodności w dostarczaniu przesyłek. Panel analityczny umożliwia analizę danych z zakresu logistyki przesyłek, co przekłada się na możliwość wyboru najlepszych przewoźników oraz wdrożenie bardziej efektywnych rozwiązań w zarządzaniu procesami wysyłkowymi. To już kolejna usługa w modelu SaaS wdrożona dla Klientów z sektora e-commerce na serwisie Apaczka.pl” – komentuje Magdalena Hajduga, Head of Product Development w spółce Alsendo.
Koszt miesięczny pakietu wynosi 9,90 zł netto lub 49 zł netto w ramach łącznego pakietu PRO Max (zawierającego pełen zestaw usług PRO). Usługa dostępna w opcji „14 dni za darmo” w formie bezpłatnego okresu testowego.
Więcej informacji o nowym pakiecie znajdziesz tutaj.
Przesyłki zagraniczne
Cross-border do Chorwacji. Radzimy, jak zaplanować ekspansję Twojego e-commerce nad Adriatykiem!
19 grudnia 2024
Porady
Świąteczne akcje wysyłkowe. Jak skutecznie zaplanować i wysłać kurierem prezenty świąteczne do swoich pracowników i kontrahentów?
3 grudnia 2024
E-commerce
Jak zacząć sprzedawać na EmpikPlace z integracją z Apaczka.pl?
25 listopada 2024
apaczka pro (11) logistyka (16) przesyłka (10) przesyłki niestandardowe (20) user experience (13) wysyłka ekspresowa (1) zwroty (4)