7 października 2020
Szczyt paczkowy to dobra wiadomość dla Twojego e-sklepu. Zła jest taka, że klienci w tym roku też pewnie będą czekali z zakupami na ostatnią chwilę. Korki raczej będą, no chyba że COVID-19 zmusi nas do pozostania w domach. Dla rozwoju Twojego sklepu jest ważne, żebyś wykorzystał szczyt przesyłek jak najlepiej. Dlatego już teraz zacznij przygotowania i wyprzedź konkurencję z Apaczką.
Ostatni kwartał to tradycyjnie wzrost liczby paczek kurierskich i przesyłek paletowych. Według szacunków firm kurierskich jest to od 50% do nawet 65% więcej paczek, niż standardowo. Jednak biorąc pod uwagę tegoroczną sytuację z Covid-19 można się spodziewać trzycyfrowych wzrostów. Nie licz na to, że firmy kurierskie podwoją zatrudnienie. Poniżej nasze propozycje, jak sobie poradzić ze szczytem paczek:
Czytaj dalej i poznaj unikalne możliwości serwisu Apaczka, dzięki którym opanujesz szczyt paczkowy.
Apaczka ma największy wybór usług kurierskich, dostępnych z jednego panelu klienta. Chcesz mieć pewność podjęcia i dostarczenia paczki?
Sprawdź, który kurier gwarantuje dostarczenie przesyłki na wskazany dzień i godzinę.
Może warto wypróbować innych kurierów? Zrób to teraz, nie czekaj do grudnia!
Dowiedz się więcej o usłudze Pocztex – to, naszym zdaniem, najlepszy stosunek ceny do oferowanych możliwości.
Daj klientom Twojego sklepu możliwość wybrania z prawie 30 tysięcy punktów odbioru – dodaj w sklepie widżet mapy.
Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z Twoim Opiekunem Klienta lub wyślij do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.
Nie czekaj na ostatnią chwilę! Szczyt paczkowy to nie czas na eksperymenty – zrób to jak najszybciej.
Nie czekaj z przygotowaniami na ostatnią chwilę. Teraz jest najlepszy czas, żeby poznać i przetestować unikalne ułatwienia, jakimi dysponuje Apaczka.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci Apaczki mogą liczyć na osobistą pomoc dedykowanego Opiekuna, który chętnie doradzi w wyborze najlepszej usługi i pomoże w rozwiązaniu problemów.
E-commerce
Jak zacząć sprzedawać na EmpikPlace z integracją z Apaczka.pl?
25 listopada 2024
Przesyłki zagraniczne
Technologia, logistyka, know-how, customer experience. Główne obszary rozwoju w sprzedaży międzynarodowej
19 listopada 2024
Rozwijaj swój biznes w Europie razem z InPost International
15 listopada 2024
apaczka pro (11) logistyka (16) przesyłka (10) przesyłki niestandardowe (20) user experience (13) wysyłka ekspresowa (1) zwroty (4)