15 listopada 2024
Trzymanie się jednego rynku jest już niemodne. Najnowsze dane pokazują, że polscy przedsiębiorcy aktywnie działają na arenie międzynarodowej, docierając nie tylko do polskiej diaspory, ale również konsumentów innych narodowości. Teraz otrzymują do ręki nowe narzędzie – InPost International. Maszyny Paczkomat® firmy InPost są dostępne dla przedsiębiorców już na 7 rynkach zagranicznych.
Aktualnie aż 75% sklepów internetowych w Polsce prowadzi sprzedaż zagraniczną. Co więcej, prognozy na 2024 rok są równie optymistyczne – trzy czwarte polskich przedsiębiorstw planuje rozwijać swoją działalność na nowych rynkach.
Główne kierunki ekspansji polskich e-sklepów to przede wszystkim kraje europejskie, z Niemcami (53,05% firm) i Wielką Brytanią (44,44%) na czele. Holandia, Francja, USA i Szwecja również znajdują się w czołówce popularnych krajów eksportowych. To jasno pokazuje, że polscy przedsiębiorcy są gotowi na podbój międzynarodowych rynków.
Co więcej, aż 71,8% badanych przedsiębiorców oczekuje zwiększenia przychodów z eksportu w porównaniu z rokiem 2023.
Polacy należą do czołówki narodów, których znaczna część (ponad 20%) zamieszkuje poza granicami własnego państwa. To ogromna szansa dla polskich sprzedawców! Nasi rodacy za granicą stanowią bowiem atrakcyjny segment rynku. Często poszukują oni produktów rodem z ojczyzny, doceniają również polskie marki. Co więcej, marka Paczkomat® jest doskonale znana Polakom, co stanowi dodatkowy atut przy korzystaniu z usługi InPost International. Dla wielu naszych rodaków za granicą możliwość odbioru paczki w automacie paczkowym może być wygodnym rozwiązaniem, zwiększającym ich zaufanie do zakupów od polskich sprzedawców – szczególnie w kontekście międzynarodowej logistyki, gdzie często w jedną przesyłkę angażuje się wielu różnych przewoźników.
W odpowiedzi na rosnące potrzeby polskich eksporterów oraz potencjał rynku polonijnego, InPost we współpracy z Apaczka.pl wprowadza usługę InPost International. Na start, oferujemy możliwość wysyłki do 7 krajów europejskich: Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburga, Portugalii i Włoch. To jednak dopiero początek – InPost dynamicznie się rozwija i możemy spodziewać się, że oferta będzie sukcesywnie rozszerzana o kolejne kierunki.
Kluczową zaletą InPost International jest dostęp do sieci ponad 73 000 automatów Paczkomat® i PaczkoPunktów w Europie. To znacząco zwiększa wygodę odbierania przesyłek dla Twoich zagranicznych klientów, co może być istotnym czynnikiem w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku międzynarodowym.
InPost International to kolejne ważne ułatwienie dla sprzedawców, którzy chcą prowadzić lub rozwijać handel międzynarodowy. Dzięki tej usłudze, bariery logistyczne, które często stanowią wyzwanie w ekspansji zagranicznej, zostają znacząco zredukowane. Sprzedawcy mogą teraz skupić się na rozwoju swojej oferty i pozyskiwaniu klientów, mając pewność, że ich produkty dotrą bezpiecznie i wygodnie do odbiorców w całej Europie.
Szybka dostawa
Od 3 do 5 dni roboczych, w zależności od kraju docelowego. Na przykład, przesyłki do Belgii, Francji, Holandii i Luksemburga docierają w ciągu 3 dni, do Hiszpanii i Włoch w 4 dni, a do Portugalii w 5 dni.
Konkurencyjne ceny
Oferujemy atrakcyjne stawki za przesyłki międzynarodowe, co pozwala na optymalizację kosztów logistycznych.
Elastyczność nadań
Różnorodność gabarytów
Oferujemy trzy rozmiary paczek (A, B, C), wszystkie o maksymalnej wadze do 25 kg, co pozwala na dostosowanie wysyłki do różnorodnych potrzeb Twojego biznesu.
Ubezpieczenie
Możliwość ubezpieczenia przesyłki do 5000 euro, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo w transporcie międzynarodowym.
Rozpoczęcie sprzedaży międzynarodowej z InPost International i Apaczka.pl jest proste, niezależnie od rozmiaru firmy. Wystarczy zalogować się na swoje konto Apaczka.pl, wybrać usługę InPost International i wprowadzić dane przesyłki. Oferujemy trzy rozmiary paczek, wszystkie o maksymalnej wadze do 25 kg, co pozwala na dostosowanie wysyłki do różnorodnych potrzeb Twojego biznesu.
Zamów kuriera po odbiór Twojej przesyłki!
Skorzystaj z oferty największych firm kurierskich
Przesyłki zagraniczne
Technologia, logistyka, know-how, customer experience. Główne obszary rozwoju w sprzedaży międzynarodowej
19 listopada 2024
Porady
Masowe wysyłki paczek kurierskich – jak to zrobić?
8 listopada 2024
Jak przygotować firmę na szczyt sprzedażowy? 5 wskazówek
31 października 2024
apaczka pro (11) logistyka (16) przesyłka (10) przesyłki niestandardowe (20) user experience (13) wysyłka ekspresowa (1) zwroty (4)