Apaczka PRO Help – Najczęściej zadawane pytania

Spis treści

Informacje ogólne

Jakie są korzyści z aktywacji Pro Help?

Apaczka PRO Help

  1. Indywidualna obsługa Klienta na poziomie VIP
  2. Wsparcie reklamacyjne, pomoc w składaniu reklamacji
  3. Wsparcie zespołu technicznego
  4. Dedykowany numer infolinii
  5. Możliwość wyboru opcji Oddzwoń do mnie
  6. Doradztwo w zakresie pakowania przesyłek
  7. Konsultacje związane z wyborem przewoźnika, uwzględniające rodzaj wysyłanych towarów

Jak połączyć się z dedykowanym konsultantem?

  1. Skorzystaj z dedykowanego dla Ciebie numeru infolinii.
  2. Nr telefonu znajdziesz po zalogowaniu do Panelu Klienta w sekcji Moje konto.

Jeśli zadzwonisz po godzinach pracy konsultantów skorzystaj z opcji Oddzwoń do mnie.

Jak wysłać wiadomość?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta i wybierz zakładkę Kontakt lub Formularz kontaktowy w menu bocznym, następnie Wyślij zgłoszenie.
  2. Wybierz KategorięTemat zgłoszenia i odpowiedni Formularz.
  3. Po kliknięciu Wyślij Twoje zgłoszenie będzie podjęte przez konsultanta w pierwszej kolejności (z najwyższym priorytetem).
  4. Dodatkowo, na Twoją skrzynkę e-mail trafi informacja o zarejestrowaniu zgłoszenia.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację na uszkodzenie lub dopłatę do przesyłki można złożyć elektronicznie po zalogowaniu do Panelu Klienta.

  1. Zaloguj się na swoje konto w apaczka.pl i wybierz zakładkę Reklamacje.
  2. Postępuj zgodnie z instrukcją Jak złożyć Reklamację?

W przypadku pytań, zadzwoń. Telefonicznie przeprowadzimy Cię przez proces składania reklamacji i zajmiemy się formularzem reklamacyjnym w pierwszej kolejności.

Jak przejść z przedpłaty na umowę?

Usługa Apaczka PRO jest dostępna tylko dla Klientów, którzy mają aktywną formę płatności Limit Kredtowy (postpaid) w ramach dotychczasowej współpracy.

Jeśli masz aktywną formę płatności Przedpłata i chcesz skorzystać z usług Apaczka PRO, zmień formę płatności na Limit Kredytowy.

Jak szybko przejść z przedpłaty na umowę?

  1. Skorzystaj z formularza błyskawicznej zmiany formy rozliczenia Apaczka PRO – zmiana formy rozliczeń i czekaj na szybkie potwierdzenie mailowe
    LUB
  2. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Czy nadal będę mieć dostęp do oferty na przesyłki od platformy apaczka.pl?

Oczywiście, klienci Apaczka PRO mają dostęp do oferty na wysyłki kurierskie od apaczka.pl

Czy trzeba płacić od razu za wybrany pakiet, czy kwota będzie na fakturze?

Klikając w przycisk „Wybieram”, usługa w ramach PRO Help zostaje aktywowana od razu.
Jeśli korzystasz z niej po raz pierwszy to przysługuje Ci 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Jeśli w tym czasie nie zrezygnujesz z usługi to faktura  zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych po upłynięciu okresu próbnego.

Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej.

Na jak długo zawieram umowę?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Szczegółowe zasady znajdują się w Regulaminie, z którym należy zapoznać się przed zamówieniem usługi. Subskrypcja jest ważna od momentu aktywacji pakietu.

Czy subskrypcję pakietów trzeba odnawiać co miesiąc?

Subskrypcja odnawia się automatycznie po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

Np. pakiet zamówiony 03.01.2022 pozwala na korzystanie z usług do 03.02.2022, po czym zostanie automatycznie przedłużony do 03.03.2022, aż do momentu rezygnacji.  

Czy mogę wybrać dodatkowy pakiet? Np. mam już pakiet Smart, ale chcę aktywować PRO Help

Tak, można wybrać inny pakiet, o ile nie ma się dostępu do tego pakietu w ramach innej promocji. Np. jeśli korzystamy z pakietu Apaczka PRO SELF i chcemy wykupić PRO Help, to możemy aktywować tą usługę.

Gdzie znajdę Ogólny Regulamin Świadczenia Usług Apaczka PRO?

Ogólny Regulamin Świadczenia Usług Apaczka PRO dostępny jest w zakładce Regulaminy.

Jak wygląda rezygnacja z usługi?

Z usługi można zrezygnować w każdym momencie wybierając odpowiednią opcję w systemie. Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja.

Np. jeśli okres rozliczeniowy za pakiet kończy się 21.02.2022, to rezygnując przed 21.02.2022 zachowuje się możliwość korzystania z usług do tego dnia, a subskrypcja nie przedłuży się automatycznie na kolejny okres.

Czy otrzymam zwrot kosztów po rezygnacji z pakietu?

Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi nie będą zwracane.

Płatności i rozliczenia

Jak szybko od wpłaty zostanie aktywowana usługa w ramach PRO Help?

Usługa będzie dostępna od razu po kliknięciu w przycisk „Wybieram”. Faktura zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych (nie licząc okresu próbnego).

Czy trzeba płacić od razu za wybrany pakiet, czy kwota będzie na fakturze?

Klikając w przycisk „Wybieram”, usługa w ramach PRO Help zostaje aktywowana od razu.
Jeśli korzystasz z niej po raz pierwszy to przysługuje Ci 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Jeśli w tym czasie nie zrezygnujesz z usługi to faktura  zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych po upłynięciu okresu próbnego.

Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej.

Gdzie znajdę fakturę za usługi Apaczka PRO?

Faktury wystawiane są w wersji elektronicznej, jak również udostępnione do pobrania po zalogowaniu w naszym serwisie, w zakładce Faktury. Są to oryginały, które należy wydrukować. Nie wysyłamy faktur drogą pocztową. Jest to zgodne z prawem (Na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.).

O wystawieniu faktury damy Ci również znać e-mailem. Otrzymasz go na adres, który podałeś podczas rejestracji.

Na jakich zasadach będą wystawiane faktury za usługi Apaczka PRO?

Do dwóch dni roboczych od zamówienia pakietu wystawiona zostanie faktura za abonament. O ile Regulamin Promocji lub dotychczasowe ustalenia nie stanowią inaczej, termin płatności za tę fakturę wynosi 7 dni. Faktury za kolejne okresy będą wystawiane na takich samych zasadach.

Opłaty za obsługę techniczną i usługi dodatkowe będą fakturowane na takich samych zasadach jak dotychczas usługi kurierskie.

Czy otrzymam zwrot kosztów po rezygnacji z pakietu?

Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi nie będą zwracane.

Dlaczego otrzymałem kolejną fakturę?

Apaczka PRO, zgodnie z Regulaminem, który został zaakceptowany podczas aktywacji pakietu, działa na zasadzie automatycznego odnawiania co miesiąc, po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

Np. pakiet zamówiony 18.01.2022 pozwala na korzystanie z usług do 18.02.2022, po czym zostanie automatycznie przedłużony do 18.03.2022, aż do momentu rezygnacji.  

Z czego wynika kwota na fakturze?

Wartość faktury obliczona została zgodnie z obowiązującym Państwa cennikiem indywidualnym za usługi Apaczka PRO, w zależności od rodzaju wykupionego abonamentu. Aktualne ceny znajdą Państwo w zakładce Mój Cennik w Panelu Klienta.

Co miesiąc otrzymają Państwo fakturę za aktywowany pakiet Apaczka PRO Help. 

Aby opłacić fakturę jednym kliknięciem, należy wejść w zakładkę Faktury i skorzystać z szybkiego przelewu.

Jaki jest cennik standardowy dla Apaczka PRO?

W okresie od rozpoczęcia subskrypcji do momentu rezygnacji Klienta z korzystania z Usług, Apaczka będzie naliczać opłaty, zgodnie z wyceną dokonaną na podstawie obowiązującego Cennika standardowego:

  1. Abonament HELP – 24,90 zł netto za 30 dni
  2. Abonament SMART – 9,90 zł netto za 30 dni
  3. Abonament SELF – 9,90 zł netto za 30 dni
  4. Abonament SMART+SELF – 14,90 zł netto za 30 dni

Czy w trakcie trwania abonamentu, na fakturze wystawionej za następny okres rozliczeniowy, może zostać zastosowana inna stawka?

Stawka jaka znajdzie się na fakturze jest zgodna z cennikiem indywidualnym. Jeżeli w trakcie trwania abonamentu, otrzymają Państwo ofertę ze stawką inną niż dotychczas obowiązująca, zostanie ona zastosowana od przeszłego okresu rozliczeniowego.

Zrezygnowaliśmy z abonamentu, czy otrzymamy zwrot środków proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu?

Po rezygnacji, dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi, nie będą zwracane.

Did you find this FAQ helpful?
0
0