Apaczka PRO Help
Jeśli zadzwonisz po godzinach pracy konsultantów skorzystaj z opcji Oddzwoń do mnie.
Reklamację na uszkodzenie lub dopłatę do przesyłki można złożyć elektronicznie po zalogowaniu do Panelu Klienta.
W przypadku pytań, zadzwoń. Telefonicznie przeprowadzimy Cię przez proces składania reklamacji i zajmiemy się formularzem reklamacyjnym w pierwszej kolejności.
Usługa Apaczka PRO jest dostępna tylko dla Klientów, którzy mają aktywną formę płatności Limit Kredtowy (postpaid) w ramach dotychczasowej współpracy.
Jeśli masz aktywną formę płatności Przedpłata i chcesz skorzystać z usług Apaczka PRO, zmień formę płatności na Limit Kredytowy.
Oczywiście, klienci Apaczka PRO mają dostęp do oferty na wysyłki kurierskie od apaczka.pl
Klikając w przycisk „Wybieram”, usługa w ramach PRO Help zostaje aktywowana od razu.Jeśli korzystasz z niej po raz pierwszy to przysługuje Ci 14-dniowy bezpłatny okres próbny.Jeśli w tym czasie nie zrezygnujesz z usługi to faktura zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych po upłynięciu okresu próbnego.
Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej.
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Szczegółowe zasady znajdują się w Regulaminie, z którym należy zapoznać się przed zamówieniem usługi. Subskrypcja jest ważna od momentu aktywacji pakietu.
Subskrypcja odnawia się automatycznie po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.
Np. pakiet zamówiony 03.01.2022 pozwala na korzystanie z usług do 03.02.2022, po czym zostanie automatycznie przedłużony do 03.03.2022, aż do momentu rezygnacji.
Tak, można wybrać inny pakiet, o ile nie ma się dostępu do tego pakietu w ramach innej promocji. Np. jeśli korzystamy z pakietu Apaczka PRO SELF i chcemy wykupić PRO Help, to możemy aktywować tą usługę.
Ogólny Regulamin Świadczenia Usług Apaczka PRO dostępny jest w zakładce Regulaminy.
Z usługi można zrezygnować w każdym momencie wybierając odpowiednią opcję w systemie. Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja.
Np. jeśli okres rozliczeniowy za pakiet kończy się 21.02.2022, to rezygnując przed 21.02.2022 zachowuje się możliwość korzystania z usług do tego dnia, a subskrypcja nie przedłuży się automatycznie na kolejny okres.
Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi nie będą zwracane.
Usługa będzie dostępna od razu po kliknięciu w przycisk „Wybieram”. Faktura zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych (nie licząc okresu próbnego).
Faktury wystawiane są w wersji elektronicznej, jak również udostępnione do pobrania po zalogowaniu w naszym serwisie, w zakładce Faktury. Są to oryginały, które należy wydrukować. Nie wysyłamy faktur drogą pocztową. Jest to zgodne z prawem (Na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.).
O wystawieniu faktury damy Ci również znać e-mailem. Otrzymasz go na adres, który podałeś podczas rejestracji.
Do dwóch dni roboczych od zamówienia pakietu wystawiona zostanie faktura za abonament. O ile Regulamin Promocji lub dotychczasowe ustalenia nie stanowią inaczej, termin płatności za tę fakturę wynosi 7 dni. Faktury za kolejne okresy będą wystawiane na takich samych zasadach.
Opłaty za obsługę techniczną i usługi dodatkowe będą fakturowane na takich samych zasadach jak dotychczas usługi kurierskie.
Apaczka PRO, zgodnie z Regulaminem, który został zaakceptowany podczas aktywacji pakietu, działa na zasadzie automatycznego odnawiania co miesiąc, po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.
Np. pakiet zamówiony 18.01.2022 pozwala na korzystanie z usług do 18.02.2022, po czym zostanie automatycznie przedłużony do 18.03.2022, aż do momentu rezygnacji.
Wartość faktury obliczona została zgodnie z obowiązującym Państwa cennikiem indywidualnym za usługi Apaczka PRO, w zależności od rodzaju wykupionego abonamentu. Aktualne ceny znajdą Państwo w zakładce Mój Cennik w Panelu Klienta.
Co miesiąc otrzymają Państwo fakturę za aktywowany pakiet Apaczka PRO Help.
Aby opłacić fakturę jednym kliknięciem, należy wejść w zakładkę Faktury i skorzystać z szybkiego przelewu.
W okresie od rozpoczęcia subskrypcji do momentu rezygnacji Klienta z korzystania z Usług, Apaczka będzie naliczać opłaty, zgodnie z wyceną dokonaną na podstawie obowiązującego Cennika standardowego:
Stawka jaka znajdzie się na fakturze jest zgodna z cennikiem indywidualnym. Jeżeli w trakcie trwania abonamentu, otrzymają Państwo ofertę ze stawką inną niż dotychczas obowiązująca, zostanie ona zastosowana od przeszłego okresu rozliczeniowego.
Po rezygnacji, dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi, nie będą zwracane.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek