Apaczka PRO to nowa usługa dla Klientów korzystających z Allegro Smart lub tych, którzy mają indywidualne umowy z przewoźnikami.
Jedną z unikalnych cech usługi Apaczka PRO jest pomoc w procedurze reklamacyjnej.
Procedura reklamacyjna bywa uciążliwa dla Klienta, który musi zmierzyć się z firmą kurierską. Apaczka, dzięki długoletniej współpracy z firmami kurierskimi, dysponuje wiedzą i narzędziami, które pozwalają na lepszą ocenę przypadku. Klienci Apaczki PRO są traktowani priorytetowo przez konsultantów Centrum Wsparcia Klienta, które w imieniu Klienta przejmuje pieczę nad kontaktami z przewoźnikiem.
Nie możemy zagwarantować, że Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, ale obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykorzystamy naszą wiedzę, kontakty i doświadczenie, żeby tak się stało.
Możesz złożyć reklamację za pośrednictwem Apaczka Pro jeśli:
UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osobę uprawnioną do rozporządzania przesyłką.
Oto kolejność działań:
W zakładce Zlecenia, pod daną przesyłką, w szczegółach znajduje się przycisk „Generuj pełnomocnictwo”. Uzupełnij pola obowiązkowe i pobierz dokument.
UWAGA: Do każdej przesyłki pełnomocnictwo musi być generowane oddzielnie.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek