W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Klientów, firma DPD i FedEX wprowadziły bezdotykową formę płatności
Spis treśći
Bezdotykowa forma płatności – co to oznacza dla klientów?
- możliwość płatności kartą za przesyłki pobraniowe (COD). Cena za usługę dostępna jest w Panelu Klienta, w zakładce Mój cennik,
- firma DPD oraz FedEx wyposażyła wszystkich kurierów w terminale umożliwiające rozliczenia bezgotówkowe,
- Koszt prowizji za transakcję bezgotówkową poniesie nadawca/zleceniodawca – dotyczy FedEx,
- W przypadku, gdy odbiorca za pobranie zapłaci kartą, po audycie zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami 0,75% wartości wprowadzonej kwoty pobrania. Kwota pojawi się w formie audytu do przesyłki, w kolejnym cyklu rozliczeniowym – dotyczy FedEx,
- kurier DPD (telefonicznie) ustala z odbiorcą przesyłki, finalny sposób realizacji usługi pobrania.
Ważne!
Dopłata naliczana będzie po audycie firmy kurierskiej, gdyż to odbiorca decyduje o formie płatności kartą lub gotówka. Usługi nie można zlecić podczas składania zlecenia DPD.
Jak nadać przesyłkę za pobraniem?
Sposób nadania takiej przesyłki pozostaje bez zmian.
1. Zaloguj się do Apaczka.pl i kliknij Wyślij przesyłkę.
2. Uzupełnij wymagane informacje, a w sekcji Dodatkowe informacje i usługi wprowadź kwotę pobrania.
4. Wybierz z listy, bądź wprowadź nowy numer konta do zwrotu pobrania.
5. Następnie wybierz przewoźnika, wprowadź adres odbioru i dostawy i Wyślij – Gotowe! Szczegółowa instrukcja dostępna jest w artykule: Jak złożyć przesyłkę pobraniową?