Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na koncie użytkownika?
Twoje dane w apaczka.pl znajdziesz w Panelu Klienta w zakładce Moje ustawienia. Możesz w niej sprawdzać i zmieniać swoje informacje.
Zadbaj o ich poprawność i aktualność, aby uniknąć nieprawidłowości podczas wysyłki zamówienia.
Gdzie zmienię dane?
Dane w każdej chwili możesz zmienić w Panelu Klienta wybierając: Moje ustawienia → Ustawienia Konta
Jak aktualizować / zmieniać dane?
- Imię i nazwisko / nazwa firmy – można zmienić tylko za pomocą formularza kontaktowego Zmiana NIP / danych firmy,
- E-mail – zmienisz samodzielnie w sekcji Dane podstawowe,
- Nr telefonu – zmienisz samodzielnie w sekcji Dane podstawowe,
- Hasło do konta głównego – można zmienić w sekcji Użytkownicy, po kliknięciu w przycisk Szczegóły,
- Hasło użytkownika – może zmienić dany użytkownik lub główny użytkownik/właściciel konta. Jeśli nie masz pewności, czy pamiętasz swoje hasło – skorzystaj z opcji przypomnienia hasła,
- Dane teleadresowe – zmienisz samodzielnie w sekcji Dane do korespondencji,
- Domyślny adres odbioru – sprawdź TUTAJ jak ustawić,
- Nr rachunku do zwrotu pobrań – ustawisz lub zmienisz samodzielnie w sekcji Pobrania,
- Zgoda marketingowa – zgoda na otrzymywanie informacji o najnowszych ofertach i dodatkowych usługach – w sekcji Zgoda marketingowa. Zgody są dobrowolne i możesz je odwołać w każdej chwili. Aby zrezygnować ze zgody marketingowej, napisz na skrzynkę iod@alsendo.com
- Użytkownicy – tylko właściciel konta głównego może dodawać użytkowników lub modyfikować ich uprawnienia.
Jak aktualizować / zmieniać dane?
- Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki – powiadomienia sms / email dla nadawcy lub odbiorcy ustawisz lub zmienisz samodzielnie. Edytuj sekcję i ustaw powiadomienia.

- Drukarka zebra – drukowanie listów przewozowych ustawisz samodzielnie w sekcji Domyślne ustawienia przesyłki, kliknij Edytuj i wybierz: Generuj listy przewozowe dla drukarki zebra. Zatwierdź przyciskiem Zapisz.
