Po zalogowaniu do Panelu Klienta, w zakładce Zlecenia, możesz zobaczyć szczegółowe informacje o przesyłkach oraz wyjaśnienie z jakiego tytułu została doliczona dopłata po audycie (weryfikacji) przewoźnika. Szczegółowy opis dopłat znajdziesz w poniższych tabelach.
W przypadku przesyłek znacznie przekraczających standardowe wymiary lub wagę, przewoźnicy DHL, UPS i INPOST doliczają specjalną, dodatkową opłatę.
Opłata za czas oczekiwania kuriera na odbiór lub doręczenie przesyłki.
W przypadku zagranicznej przesyłki, należy liczyć się z dodatkową dopłatą, tzw. opłatą bezpieczeństwa.
Za doręczenie pod adres prywatny przewoźnicy UPS i TNT doliczają dodatkową opłatę.
Przesyłka oklejona naklejką „ostrożnie” lub innym oznaczeniem wskazującym na konieczność specjalnej obsługi.
Opłata dodatkowa za doręczenie w obszarze leżącym poza standardową strefą świadczenia usług (dotyczy przesyłek krajowych).
Dodatkowa opłata dla przesyłek, które ze względu na: nietypowy kształt, wymiary, wagę, zawartość, sposób opakowania lub oznaczenia wymagają dodatkowej obsługi podczas transportu przeładunkowych.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek