Numer listu przewozowego (numer przesyłki), to numer nadany w momencie jej złożenia w systemie.
Numer zlecenia (numer zlecenia odbioru), to numer przypisany do odbioru paczki.
Powyższe numery znajdziesz w zakładce „Zlecenia”, po kliknięciu w „Szczegóły” wybranego zlecenia.
Kurier odbierający przesyłkę otrzymuje od dyspozytora, jedynie numer zlecenia, do którego przypisany jest adres odbioru. Dopiero po zeskanowaniu przesyłki na magazynie aktywuje się numer listu przewozowego.
W przypadku niektórych przesyłek, śledzenie możliwe jest dopiero po zeskanowaniu przesyłki na magazynie. W związku z tym, śledzenie przesyłki może się aktywować dopiero kilka godzin po odbiorze przesyłki od nadawcy.
Wpisz numer przesyłki (listu przewozowego) i sprawdź status zlecenia.
To może być dla Ciebie ważne:
Jeśli potrzebujesz więcej informacji poszukaj w sekcji –> POMOC
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek