Dlaczego mojego Paczkomatu nie ma na liście? – InPost Kurier
Lista paczkomatów udostępniona na naszej stronie aktualizowana jest raz na dobę, zgodnie z informacjami otrzymywanymi od przewoźnika InPost.
Zdarza się, że niektórych paczkomatów nie ma na liście dostępnych w danej chwili. Bywa tak z różnych przyczyn, np. awarii, przepełnienia paczkomatu. Sytuacja ta zmienia się dość dynamicznie (odbiorca zwolni skrytkę, bądź serwis naprawi paczkomat).
Jeżeli nie ma Twojego paczkomatu na liście /mapie:
- wybierz inny,
- sprawdź ponownie listę następnego dnia.
W Apaczka.pl nie ma możliwości dopisania paczkomatu do listy.
Jak sprawdzić dostępność Paczkomatu?
1. Zaloguj się i wybierz usługę InPost Paczkomat. W sekcji adres nadania / dostawy wybierz odpowiedni paczkomat z listy lub kliknij w ikonę mapy.



Ważne!
Nie ma możliwości nadania paczki wielopaczkowej w Punkcie Obsługi Paczek (POP).