Pobranie jest rozliczane dopiero gdy przesyłka ma status „Doręczona”, a pobranie zostało przekazane przez przewoźnika.
Jeśli jednak termin zwrotu pobrania już upłynął, a na Twoim koncie wciąż nie ma pieniędzy, zobacz poniżej możliwe przyczyny. Podpowiadamy też, co należy zrobić.
1. Przewidywany termin rozliczenia pobrania jeszcze nie upłynął.
Sprawdź terminy: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?
2. Niepoprawny status przesyłki.
a) „Zwrot do nadawcy” – usługa pobranie nie miała miejsca, zwrot nie jest należny.
b) „Wyjątek” Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Nadania i Doręczenia Temat: Błędny status przesyłki Formularz: Błędny status przesyłki
3. Wypłata kwoty pobrania została wstrzymana do momentu opłacenia zobowiązań.
Wpłać zaległą kwotę lub złóż dyspozycję kompensaty. Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Kompensata pobrań
4. Możliwe że została złożona przez klienta dyspozycja zmiany lub anulowania pobrania.
5. Wystawiono list ręczny z pobraniem i wydano kurierowi zamiast listu systemowego.
W tej sytuacji prześlij do nas nr listu przewozowego i jego skan za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Brak zwrotu pobrania. W zgłoszeniu podaj nr listu systemowego.
6. Nie otrzymaliśmy informacji od firmy kurierskiej o zwrocie pobrania.
W tej sytuacji, wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Brak zwrotu pobrania
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek