Identyfikacja Klientów – nr ID i kod telefoniczny
Zaloguj się do apaczka.pl, a w sekcji „Moje konto” znajdziesz swój nr ID i kod telefoniczny. Dane posłużą do identyfikacji tożsamości rozmówcy przed połączeniem z naszym konsultantem.
Kontakt z nami jest możliwy tylko po uprzednim podaniu indywidualnego ID Klienta i kodu telefonicznego. Identyfikator (ID i kod) należy traktować jako informację poufną i używać jedynie podczas logowania w automatycznym serwisie IVR. Identyfikatora nie należy podawać przez e-mail lub telefon osobom niepożądanym.
Jak to działa?
(wprowadzenie z klawiatury telefonu):
- Wprowadź ID klienta i naciśnij #,
- Następnie podaj 4 cyfrowy kod do obsługi telefonicznej,
- Wybierz odpowiedni temat rozmowy,
- Skorzystaj z fachowej i szybkiej pomocy konsultanta apaczka.pl.

Nadaj teraz szybko i łatwo dużą liczbę przesyłek!