Jak anulować zafakturowaną przesyłkę?
Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tzn. masz naliczoną opłatę za nienadaną przesyłkę, a fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy:
- Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę Zlecenia. Następnie wybrać z listy zlecenie, kliknąć w Szczegóły i wybrać Anuluj zlecenie.


- Następnie wejść w zakładkę Reklamacje i złożyć reklamację do faktury. Sprawdź jak złożyć reklamację do faktury?
- Zakładka „Reklamacje”–> Złóż reklamację,

- Wybierz powód reklamacji – „Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka)” i kliknij Dalej.

- Podaj numer faktury.

- Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe,

- Na „Liście wybranych reklamacji” odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając w przycisk „Dalej”,

- Uzupełnij informacje o reklamacji.

- Wyślij uzupełniony formularz.
- Potwierdzenie złożenia reklamacji otrzymasz na maila.