Jak anulować zafakturowaną przesyłkę?
Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tzn. masz naliczoną opłatę za nienadaną przesyłkę, a fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy:
- Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę Zlecenia. Następnie wybrać z listy zlecenie, kliknąć w Szczegóły i wybrać Anuluj zlecenie.


- Następnie poprzez Formularz kontaktowy lub przez zakładkę Reklamacje złóż reklamację do faktury. Sprawdź jak złożyć reklamację do faktury?
- Aby złożyć reklamację za pomocą Formularza kontaktowego:
– Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl.
– Wybierz zakładkę „Formularz kontaktowy” w menu bocznym.
– Kliknij „Nowe zgłoszenie”.
– Wybierz kategorię i temat zgłoszenia.
Kategoria: Reklamacje / odwołania / statusy
Temat: Reklamacja finansowa / faktur (dopłaty, anulowanie przesyłki)
Formularz: Anulowanie zafakturowanej przesyłki.
– Uzupełnij obowiązkowe pola formularza.
– Kliknij „Wyślij”. - Aby złożyć reklamację za pomocą zakładki „Reklamacje”
– Kliknij „Złóż reklamację”

– Wybierz powód reklamacji – „Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka)” i kliknij Dalej.

– Podaj numer faktury.

– Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe.

– Na „Liście wybranych reklamacji” odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając w przycisk „Dalej”.

– Uzupełnij informacje o reklamacji.

– Wyślij uzupełniony formularz.
- Potwierdzenie złożenia reklamacji otrzymasz na maila.