Jak anulować zafakturowaną przesyłkę?

Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tzn. masz naliczoną opłatę za nienadaną przesyłkę, a fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy:

  1. Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę Zlecenia. Następnie wybrać z listy zlecenie, kliknąć w Szczegóły i wybrać Anuluj zlecenie.
  1. Następnie wejść w zakładkę Reklamacje i złożyć reklamację do faktury. Sprawdź jak złożyć reklamację do faktury?
  • Zakładka „Reklamacje”–> Złóż reklamację,
  • Wybierz powód reklamacji – „Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka)” i kliknij Dalej.

 

  • Podaj numer faktury.
  • Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe,
  • Na „Liście wybranych reklamacji” odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając w przycisk „Dalej”,
  • Uzupełnij informacje o reklamacji.
  • Wyślij uzupełniony formularz.
  1. Potwierdzenie złożenia reklamacji otrzymasz na maila.
Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0