Jak się zarejestrować w serwisie Apaczka.pl
Rejestracja na platformie Apaczka trwa dosłownie chwilę. Do wyboru masz dwa rodzaje kont: firmowe (krajowe) oraz prywatne (dla osób fizycznych)
Spis treści
Rejestracja konta firmowego
- Na stronie głównej Apaczka.pl, kliknij w przycisk Zarejestruj się. Zostaniesz przeniesiony do strony rejestracji.
- Wybierz zakładkę „Firma” i uzupełnij pola. Podaj:
- adres e-mail, który będzie Twoim loginem,
- nr telefonu,
- nazwę firmy,
- nr NIP,
- kod promocyjny (opcjonalnie).

- Następnie przeczytaj i zaakceptuj Regulamin i Politykę Prywatności oraz wyraź zgody na przetwarzanie danych osobowych. Opcjonalnie – wyraź zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych.
- Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól, kliknij w przycisk „Zarejestruj się”.
- Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy potwierdzającą wiadomość e-mail. W wiadomości znajdziesz dane dostępowe: login i hasło (pierwszego logowania) oraz link aktywacyjny. W celu potwierdzenia założenia konta prosimy o kliknięcie w link aktywacyjny, który przekieruje Ciebie do strony logowania. Wpisz otrzymany w mailu login oraz hasło pierwszego logowania. Zaloguj się, uzupełnij pola oznaczone gwiazdką i korzystaj aktywnie z Apaczka.pl!
- Po rejestracji spodziewaj się kontaktu ze strony opiekuna handlowego.
Rejestracja na osobę fizyczną
Jeżeli chcesz nadawać przesyłki jako osoba fizyczna załóż konto w serwisie www.sendit.pl – dedykowany portal wysyłkowych dla konsumentów.