Powiadomienia – Bądź na bieżąco!
W Centrum Wsparcia Klienta Apaczka.pl codziennie monitorujemy i analizujemy terminowość odbiorów i doręczeń tysięcy przesyłek.
Sprawdzamy, który przewoźnik terminowo odbiera i dostarcza paczki, a który miewa opóźnienia. Przeanalizowaliśmy te dane, aby zidentyfikować trendy i określić, którzy przewoźnicy są pod tym względem najlepsi, a którzy miewają problemy. Efektem analiz naszego zespołu jest nowa funkcjonalność w formularzu wysyłkowym.
Powiadomienia, których zadaniem jest ostrzegać przed ryzykiem opóźnień w doręczaniu / odbiorze przesyłki podczas podawania danych adresowych przesyłki.
Jeśli chcesz zminimalizować ryzyko opóźnień przy odbiorze lub dostarczeniu przesyłki, zapoznaj się z Powiadomieniami w Panelu Klienta. Komunikaty ostrzegają o ryzyku wystąpienia opóźnienia w doręczeniu / odbiorze względem spodziewanego terminu.
Wyświetlone ostrzeżenia są wynikiem analizy bieżących i historycznych danych czasów odbiorów i doręczeń przez wybranego przewoźnika dla danych kodów pocztowych. Przedstawiają podwyższone ryzyko wystąpienia opóźnienia doręczenia / odbioru względem spodziewanego terminu.
Przykład:
Czerwony alert – opóźnienia do 48 h
Pomarańczowy alert – opóźnienia do 24 h
Jeśli dla wybranego przewoźnika i kodu pocztowego pojawi się komunikat, ostrzeżenie o możliwym opóźnieniu, to:
Ważne!
Zobacz również:
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek