Jakie dodatkowe opłaty mogę zobaczyć na fakturze?
Apaczka pobierze opłatę administracyjną, za każdą dodatkową interwencję wykonaną na prośbę Klienta.
Opłata za dodatkową interwencję widoczna będzie na fakturze. Dodatkowo, po zalogowaniu się na konto, w zakładce Mój cennik, znajduje się wykaz opłat dodatkowych:

Dodatkowa obsługa ma zastosowanie TYLKO do poniższych interwencji (wykonanych na prośbę Klienta):
- potwierdzenie doręczenia. Usługa dodatkowo płatna. Szczegóły w zakładce Mój cennik po wybraniu przewoźnika/usługi,
- anulowanie pobrania po wydaniu przesyłki,
- zmiany pobrania po wydaniu przesyłki,
- dodanie pobrania po wydaniu przesyłki,
- ponowienie zlecenia,
- przeadresowanie po wydaniu przesyłki. Usługa dodatkowo płatna. Szczegóły w zakładce Mój cennik po wybraniu przewoźnika/usługi.
- opłata za ponowny przelew – naliczana jest w sytuacji, gdy konieczne jest wykonanie ponownego przelewu np.: w sytuacji zamknięcia konta bankowego.
- wystawienie monitu windykacyjnego – opłata za prowadzenie windykacji.
Przypominamy również o dodatkowych opłatach naliczanych przez firmy kurierskie. Dodatkowa opłata ma zastosowanie m.in. do:
- Pusty podjazd – podjazd kuriera po zlecenie nieprzygotowane lub brak wydania przesyłki. Zobacz jak uniknąć opłaty za pusty podjazd?
- Koszty uszkodzenia innych paczek podczas transportu z winy nieprawidłowego sposobu zapakowania przesyłki, np. zalanie. Zobacz: Jak prawidłowo zapakować przesyłkę i Jak dobrać opakowanie w zależności od firmy kurierskiej?
- Opłata za wygenerowanie listu GLS – w przypadku anulowania zlecenia.
Jak wysyłać paczki, aby unikać dopłat?
Przypominamy, że nadawca paczki odpowiada za jej zmierzenie, zważenie, użycie opakowań dobrej jakości oraz odpowiednie oznaczenie.
Dodatkowo:
- upewnij się, że wpisujesz poprawne dane adresowe nadawcy i odbiorcy,
- sprawdź czy podajesz poprawną kwotę pobrania,
- przeczytaj Regulamin firmy kurierskiej, zweryfikuj limity i co jest wykluczone z przewozu.