Jak dodać zamówienie do koszyka? Jak działa usługa?

Dzięki Koszykowi Zleceń wszystkie zlecenia masz w jednym miejscu. Możesz je wygodnie przejrzeć i opłacić jednym przelewem wiele zleceń, nawet z różnych źródeł.

Jasne informacje o kosztach, intuicyjny panel i możliwość przechowywania złożonych wcześniej dyspozycji/zleceń, to tylko niektóre zalety naszego rozwiązania.

Spis treści

Jak dodać zlecenie do koszyka?

Masz dwa sposoby na dodanie zlecenia do koszyka:

Sposób 1

 Zaloguj się do Panelu Klienta, wypełnij formularz wysyłkowy i dodaj zlecenie do koszyka.

Sposób 2

 Zaloguj się do Panelu Klienta, wybierz zakładkę „Koszyk zleceń / Importy” –> wybierz  „Importuj” –> następnie wybierz źródło –> Formularz. 

  1. Zostaniesz przeniesiony do formularza wysyłkowego. Wypełnij formularz, tak jak przy wysyłce pojedynczej paczki, a następnie wybierz opcję „Dodaj do koszyka zleceń”.
  2. Po dodaniu do koszyka, strona automatycznie przeniesie do koszyka zleceń, gdzie pojawi się również dodane zamówienie.
  1. Po zaznaczeniu zamówienia pojawi się opcja „Szczegóły”,  gdzie będzie można:
  • zmienić dane przesyłki,
  • ukryć lub usunąć zlecenie,
  • edytować formularz wysyłki z wypełnionymi wcześniej danymi.

Wysłanie wielu przesyłek

Załóżmy, że w ciągu dnia sukcesywnie składasz nowe zlecenia wysyłkowe. W sklepie internetowym to standard. Zamawianie za każdym razem kuriera po paczkę jest uciążliwe. Przy składaniu zlecenia trzeba pamiętać o podaniu dokładnie godziny.

Teraz, dzięki koszykowi zleceń, możesz gromadzić przesyłki z całego dnia w koszyku i raz zamówić kuriera po kilka paczek. Co więcej, zamówienia w koszyku możesz bez kłopotu edytować, modyfikować lub anulować.

Jak wysłać paczki dodane do koszyka?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta, wybierz zakładkę Koszyk zleceń / Importy. W koszyku mogą znaleźć się zarówno zamówienia pochodzące z importu z systemu zewnętrznego, jak i dodane do koszyka w formularzu wysyłkowym Apaczka.
  2. Zaznacz zamówienia, które chcesz wysłać zbiorczo i wybierz Wyślij wybrane zamówienia. Zamówienia mogą pochodzić z różnych źródeł, ale MUSZĄ mieć jednego, wspólnego przewoźnika/ dostawcę.
  • Zamówienia wymagające uzupełnienia będą zaznaczone kolorem szarym. 
  • Wymiary i wagę zamówień można wprowadzić w kroku drugim. Zastosowane będą do wszystkich wysyłanych zamówień, dla których wymiary nie zostały wcześniej zdefiniowane.
  1. Wprowadź numer konta do zwrotu dla zamówień pobraniowych, wybierz dodatkowe usługi oraz przewoźnika. Cena widoczna pod każdym z przewoźników jest łączną kwotą za wysłanie wszystkich zamówień.
  2. Wybierz adres nadania, zaznacz metodę nadania przesyłek oraz preferowane godziny odbioru.
  3. W podsumowaniu widoczny będzie koszt przesyłki dla każdego zamówienia. Klikając na dowolne zamówienie dostępny będzie szczegółowy podgląd kosztów przesyłki.
  1. Po kliknięciu przycisku Wyślij zamówienia, zostaną wygenerowane przesyłki oraz możliwość pobrania listu przewozowego. 
Did you find this FAQ helpful?
0
0