General Logistics Systems to holenderskie przedsiębiorstwo z branży kurierskiej, które powstało w 1999 roku i od ponad 20 lat cieszy się ogromnym zaufaniem klientów. GLS aktualnie działa w 41 krajach Europy, swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA.
W naszym serwisie możesz w bardzo prosty sposób skorzystać z kuriera GLS. Utwórz darmowe konto i skorzystaj z szybkiej wyceny. Podaj wymiary i wagę, określ liczbę przesyłek, rodzaj i podaj kraj nadania i odbioru. Zamów kuriera i zajmij się już tylko śledzeniem przesyłki.
GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy. Na terenie Polski paczki do 31,5 kg dostarczane są kolejnego dnia roboczego.
Usługa dodatkowa polegająca na pobraniu w formie gotówkowej lub bezgotówkowej opłaty za towar w obrocie krajowym poprzez zlecenie jednej kwoty pobrania dla jednej przesyłki. Wysokość pobrania nie może przekroczyć 6000,00 zł dla wszystkich przesyłek nadawanych w danym dniu od jednego Nadawcy i doręczanych do jednego odbiorcy.
Usługa dodatkowa w obrocie krajowym polegająca na zwrocie do Klienta – potwierdzonego przez odbiorcę – jednego dokumentu załączonego do przesyłki, naklejonego na paczkę przez Klienta. Za prawidłowe potwierdzenie dokumentu uznaje się złożenie na nim czytelnego podpisu przez odbiorcę.
GLS doręcza paczki krajowe, odbiera podpisane ważne dokumenty i zwraca je do nadawcy – wszystko w ramach jednego zlecenia. Dzięki tej usłudze, nadawcy mogą uniknąć trudności w odzyskiwaniu oryginalnych dokumentów. Natychmiastowy zwrot np.: faktur lub dokumentów WZ oszczędza czas zarówno odbiorców jak i nadawców.
Usługa dodatkowa wykonywana w obrocie krajowym na wskazanym przez GLS Poland, poprzez kody pocztowe, obszarze Polski, polegająca na doręczeniu przesyłki do odbiorcy w sobotę. Usługa nie jest dostępna w przypadku przesyłek adresowanych do sieci handlowych.
Usługa powiadamiania odbiorców za pośrednictwem SMS o wykonywanej usłudze i usługach dodatkowych. GLS powiadamia odbiorców SMSem o dostawie przesyłek krajowych. Dzięki tej usłudze odbiorcy mogą sprawdzić, czy będą w stanie odebrać paczkę od kuriera osobiście. Nadawcy mogą samodzielnie tworzyć tekst wiadomości i tym samym pokazać zorientowanie na potrzeby klienta. Usługę można łączyć z innymi, np.: CashService, co pozwoli poinformować odbiorcę o kwocie, którą powinien mieć przygotowaną w momencie doręczenia.
Trzecia próba doręczenia po dwóch nieudanych dostawach. Usługa dodatkowa wykonywana w obrocie krajowym polegająca na podjęciu trzeciej próby doręczenia przesyłki na pisemny lub elektroniczny wniosek nadawcy.
Na życzenie nadawcy GLS podejmie trzecią próbę doręczenia. Jeśli pierwsza i druga próba doręczenia okażą się nieudane, nadawca może poprosić GLS o kolejne podejście przed odesłaniem paczki do niego. Ta usługa nie tylko często pozwala zapobiec zwrotom, ale również pokazuje zorientowanie biznesu na potrzeby klienta.
Usługa dodatkowa wykonywana w obrocie krajowym, polegająca na doręczeniu przesyłki w miejscu pracy lub innym lokalu do rąk wskazanej na zleceniu osoby.
GLS doręcza paczki bezpośrednio do działu, biura lub osoby. GLS doręcza przesyłki nie tylko na ogólny adres firmy, ale bezpośrednio do stanowiska pracy odbiorcy – do wybranego działu, biura lub osoby. Precyzyjna dostawa paczki odciąża pocztę wewnętrzną i magazyny firmy jednocześnie oszczędzając czas odbiorcy.
Usługa dodatkowa wykonywana w obrocie krajowym, polegająca na doręczeniu przesyłki i jednoczesnym odbiorze od odbiorcy towaru na wymianę oraz doręczeniu tego towaru do nadawcy.
Doręczenie paczki i jednoczesny odbiór towaru do zwrotu. Sprawna wymiana towarów: GLS dostarcza produkt odbierając w tym samym czasie inny, który następnie transportowany jest do klienta GLS lub pod wskazany adres. Usługa może być wykorzystywana na przykład do dokonywania napraw: GLS dostarcza zamienniki, odbiera wadliwy towar i doręcza go do wskazanego serwisu. Kurier wyda odbiorcy paczkę, tylko jeśli otrzyma towar zwrotny.
Usługa dodatkowa, polegająca na zwrocie paczki przez odbiorcę w punkcie ParcelShop na wskazany przez klienta adres. Koszt zwrotu paczki ponosi Klient.
Usługa zwrotu: odbiorcy mogą zwracać paczki bez dodatkowych opłat. Jeżeli odbiorca chce dokonać zwrotu towaru, może zanieść paczkę do dowolnego punktu Szybkiej Paczki / ParcelShop, a GLS dostarczy ją do nadawcy. Nadawca dołącza etykietę zwrotną GLS do przesyłki lub wysyła na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Odbiorca po prostu przykleja ją na swoją paczkę, którą zanosi do dowolnego punktu Szybkiej Paczki / ParcelShop GLS. Odesłanie paczki dla niego jest bezpłatne. Opłata za usługę zostanie zafakturowana tylko, jeśli odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu paczki. Usługa jest dostępna również dla paczek importowych z Austrii, Belgii, Czech, Danii, Hiszpanii, Niemiec, Finlandii, Francji, Chorwacji, Węgier, Irlandii, Włoch, Luksemburga, Holandii, Portugalii, Szwecji, Słowenii i Słowacji.
Usługa polegająca na przekazaniu odbiorcy drogą elektroniczną numeru telefonu kuriera doręczającego paczkę oraz Indywidualnego Kodu Odbioru Paczki – kodu PIN umożliwiającego odbiór paczki.
Usługa, w ramach której odbiorcy otrzymują wiadomość sms z numerem telefonu do kuriera. W ramach uslugi InfoCourierService GLS przesyła do odbiorców numer telefonu do kuriera, który będzie doręczał ich paczkę. W przypadku paczek za pobraniem informuje również o kwocie do zapłaty.
Usługa dodatkowa wykonywana na zlecenie odbiorcy, polegająca na umożliwieniu odbiorcy przekierowania doręczenia paczki i skorzystania z alternatywnych opcji doręczenia, takich jak: doręczenie w ustalonym terminie, doręczenie na nowy adres, doręczenie do ParcelShop, odmowa przyjęcia, odbiór własny w filii GLS Poland, pozostawienie paczki bez podpisu. Przekazując GLS Poland adres e-mail odbiorcy, Klient wyraża zgodę na skorzystanie przez Odbiorcę z usługi FlexDeliveryService i przekierowanie paczki.
Usługa dodatkowa polegająca na doręczeniu paczki do wskazanego przez Klienta punktu ParcelShop. Usługa dostępna wyłącznie dla Klientów uprawnionych do dysponowania – na potrzeby odbioru paczki – numerem telefonu lub adresem e-mail odbiorcy. Usługa nie jest dostępna dla odbiorców nieposiadających lub odmawiających podania GLS Poland numeru telefonu lub adresu e-mail.
Bezpośrednie doręczenie do punktu Szybkiej Paczki / ParcelShop GLS. GLS doręcza paczki bezpośrednio do punktów Szybkiej Paczki / ParcelShop. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt, do którego ma zostać dostarczona przesyłka. W momencie doręczenia przesyłki GLS informuje o tym odbiorcę wiadomością e-mail lub SMS. Paczkę można odebrać z punktu Szybkiej Paczki / ParcelShop w dogodnym terminie. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek