Linki do śledzenia przesyłek dla właścicieli sklepów internetowych
Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego i korzystasz z jednej z niżej wymienionych platform:
- Home.pl,
- Shoper,
- iStore,
- nazwa.pl,
- sklepicom,
- az.pl,
- strefa.pl,
- Eniro,
to w ustawieniach swojego sklepu możesz podać klientowi wybrany link do śledzenia przesyłki:
- Link dla UPS: http://wwwapps.ups.com/WebTracking/processInputRequest?loc=pl_PL&tracknum={tracking_number}
- Link dla DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1={tracking_numer}&ID_kat=3&ID=33&Mark=18&przycisk=Wyszukaj
- Link dla DHL: https://sprawdz.dhl.com.pl/szukaj.aspx?m=0&sn={tracking_number}
- Link dla Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer={tracking_number}
- Link dla FedEx: https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do?packageId={tracking_number}
- Link dla InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number={tracking_number}
- Link Dla TNT: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/shipping-tools/tracking.html?tm_redirect=legacy_track&respCountry=pl&respLang=pl&navigation=1&page=1&sourceID=1&sourceCountry=ww&requesttype=GEN&searchType=CON&cons={tracking_number
Dzięki temu kupujący otrzyma wiadomość z informacją o zamówieniu i bezpośrednim linkiem do śledzenia statusu swojej przesyłki.
Jeśli chcesz umożliwić śledzenie statusu przesyłki swoim klientom niezależnie od przewoźnika, możesz kierować także bezpośrednio na stronę: https://www.apaczka.pl/sledz-przesylke/