Pobrania są zawsze zwracane na rachunek bankowy, aktualny w momencie złożenia zlecenia. Dlatego, nawet po zmianie numeru rachunku bankowego, może się zdarzyć, że część pobrań za stare przesyłki trafi jeszcze na poprzednie konto.
Aby sprawdzić na jakie konto zostaną przesłane pieniądze za przesyłkę, należy w Panelu Klienta wybrać zakładkę Pobrania w menu bocznym.
Dodatkowo, jeśli nowy numer rachunku nie został ustawiony jako domyślny, automatycznie będzie się przypisywał poprzedni numer rachunku. Aby to sprawdzić, zaloguj się do Panelu Klienta, kliknij w zakładkę Moje ustawienia, następnie wybierz pole „Domyślny numer rachunku bankowego”.
Przypominamy, że czas zwrotu pobrania na rachunek bankowy uzależniony jest od firmy kurierskiej. Zapoznaj się z artykułem: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?
1. Zaloguj się do Panelu Klienta i wybierz zakładkę Moje ustawienia w menu bocznym.
2. Wybierz Moje ustawienia domyślne.
3. W sekcji Domyślny numer rachunku bankowego, sprawdź, jaki numer rachunku jest ustawiony.
4. Jeśli chcesz zmienić domyślny nr rachunku, przejdź do zakładki Ustawienia konta i w sekcji Pobrania i Dodaj.
5. Następnie dodaj numer konta bankowego do zwrotu pobrań i zaakceptuj przyciskiem „Dodaj.”
6. Jeśli chcesz ustawić nowo dodany numer rachunku jako domyślny, wróć do zakładki Moje ustawienia domyślne i w sekcji Domyślny numer rachunku bankowego i wybierz nowy rachunek.
Uwaga! W przypadku składania zleceń przez API (korzystając z integracji, np. ze sklepem internetowym home.pl), upewnij się, czy w panelu sklepu jest podany prawidłowy numer rachunek do zwrotu pobrań.Jeśli posiadasz sklep na zintegrowanej z apaczka.pl platformie musisz pamiętać o tym, że również w danym sklepie należy zmienić swój numer rachunku. Brak zmiany rachunku bankowego będzie skutkował tym, że płatności realizowane za przesyłki pobraniowe będą dalej wpływały na stary numer rachunku bankowego.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek