Jeśli chcesz złożyć reklamację, przeczytaj poniższe, praktyczne informacje, dotyczące dokumentów i kroków, które należy podjąć.
Reklamacja usługi pocztowej może zostać wniesiona z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki:
Reklamację można złożyć po zalogowaniu do Panelu Klienta (reklamację w imieniu właściciela towaru może złożyć tylko Klient, z którego konta wygenerowany został list przewozowy)
Ważne informacje
W przypadku odmowy uznania reklamacji, uprawniony może wnieść odwołanie w terminie 14 dni od dnia wydania decyzji reklamacyjnej. Firmy kurierskie przyjmują odwołania, jeżeli zostaną przedstawione nowe okoliczności, dokumenty, dodatkowe informacje do złożonej wcześniej reklamacji.
Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek, należy składać poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie wejść w zakładkę Reklamacje.Jako nieterminowe doręczenie rozumiane jest doręczenie przesyłki później niż w czwartym dniu roboczym.
Reklamacje dotyczące przesyłek, należy składać poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie: Formularz kontaktowy->Dodaj zgłoszenie-> Reklamacje/odwołania/statusy–>Uzupełnienie braków formalnych->Reklamacje uzupełnienie (czy została złożona reklamacja: Tak)
Protokół szkody przy przyjęciu przesyłki należy sporządzić Protokół Uszkodzenia Przesyłki lub złożyć pisemne oświadczenie o stwierdzeniu ubytków lub uszkodzeń przesyłki.Do zgłoszenia niezbędne są:
Przesyłkę uznaje się za zagubioną po 30 dniach od planowanej daty doręczenia i braku możliwości zlokalizowania przesyłki.Reklamacje dotyczące przesyłek, należy składać poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. Przewoźnik może zarejestrować reklamację dopiero po upływie ww. terminu; tj. 30 dni od planowanej daty doręczenia. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie: Formularz kontaktowy->Dodaj zgłoszenie-> Reklamacje/odwołania/statusy–>Uzupełnienie braków formalnych->Reklamacje uzupełnienie (czy została złożona reklamacja: Tak)Do zgłoszenia niezbędne są:
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek