Jeśli chcesz złożyć reklamację, przeczytaj poniższe, praktyczne informacje, dotyczące dokumentów i kroków, które należy podjąć.
Za pośrednictwem naszej platformy, wybierając zakładkę Reklamacje (reklamację w imieniu właściciela towaru może złożyć tylko klient, z którego konta wygenerowany został list przewozowy).
Ważne informacje:
W przypadku odmowy uznania reklamacji, uprawniony może wnieść odwołanie w terminie 14 dni od dnia wydania decyzji reklamacyjnej. Firmy kurierskie przyjmują odwołania, jeżeli zostaną przedstawione nowe okoliczności, dokumenty, dodatkowe informacje do złożonej wcześniej reklamacji.
Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek, należy składać poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie wejść w zakładkę Reklamacje.Do zgłoszenia niezbędne jest załączenie „Pełnomocnictwa” – uzupełnionego przez właściciela przesyłki. Wzór i wskazówki jak wypełnić dokument – w załączeniu. Dokument do pobrania w panelu klienta podczas składania Reklamacji.
Reklamację z tytułu uszkodzenia należy zgłosić w ciągu 14 dni od chwili przyjęcia przesyłki.
Reklamacje dotyczące przesyłek, należy składać poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie wejść w zakładkę Reklamacje.Do zgłoszenia niezbędne są:
Opcjonalnie można dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru.
Przesyłkę uznaje się za zagubioną po 30 dniach od planowanej daty doręczenia i braku możliwości zlokalizowania przesyłki.Reklamacje dotyczące przesyłek, należy składać poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. Przewoźnik może zarejestrować reklamację dopiero po upływie ww. terminu; tj. 30 dni od planowanej daty doręczenia. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie wejść w zakładkę Reklamacje.Do zgłoszenia niezbędne są:
Załączniki:
Pełnomocnictwo_Instrukcja (2)
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek