W celu uniknięcia problemów związanych z procesem reklamacyjnym, zebraliśmy najważniejsze informacje dotyczące reklamacji. Zastosowanie poniższych wskazówek przyspieszy proces reklamacji i zwiększy szansę na pozytywne rozpatrzenie.
Jeśli reklamacja została już złożona, należy wybrać odpowiednią pozycję z listy złożonych reklamacji lub przefiltrować np. po numerze listu, a następnie kliknąć Szukaj.
Zobacz poniżej, jak złożyć reklamację:
Zakładka Reklamacje służy do złożenia reklamacji tylko z pozycją dopłata** na fakturze, szczegóły dopłaty znajdują się na specyfikacji do faktury.
„Reklamacje Faktur”:
W sytuacji, gdy Twoja przesyłka została anulowana, a mimo tego dostałeś fakturę, złóż reklamację jak wyżej (punkty 1-5), ale na liście dostępnych reklamacji zaznacz wszystkie składowe ceny: cena podstawowa, opłata paliwowa, dodatkowe.
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą, do którego znajdą zastosowanie przepisy o prawach konsumenta, twoja reklamacja dotycząca faktury zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu jej prawidłowego złożenia.
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, termin na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej faktury wynosi 90 dni. Jeżeli złożona reklamacja okaże się niekompletna lub nastąpi potrzeba przedstawienia dodatkowych dokumentów lub informacji, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o uzupełnienie zgłoszenia w terminie 14 dni. Termin na rozpatrzenie reklamacji rozpoczyna bieg od uzupełnienia zgłoszenia zgodnie z naszą prośbą.
Zakładka służy do złożenia reklamacji tylko z pozycją obsługa dodatkowa na fakturze, szczegóły dopłaty na specyfikacji do faktury).
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek