Jeśli chcesz zrezygnować z usług serwisu, ponieważ nie masz aktualnie wysyłki albo napotkałeś problem, nie musisz blokować konta. Możesz pozostawić aktywne konto i powrócić do niego, jak tylko zmieni się Twoja sytuacja albo zgłosić do nas swój problem.
Rozważ skontaktowanie się z nami przed rezygnacją z usług serwisu. Odpowiemy na pytania i rozwiążemy ewentualne problemy wysyłkowe: [email protected]
Rezygnacja z usług serwisu oznacza zablokowanie konta klienta, anonimizację jego danych,a co za tym idzie również brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.Rezygnacja z usług serwisu oznacza zablokowanie konta klienta, anonimizację jego danych,a co za tym idzie również brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.Rezygnacja z usług serwisu oznacza zablokowanie konta klienta, anonimizację jego danych,a co za tym idzie również brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.
Nie możemy zablokować konta i zanonimizować danych, jeżeli:
Jeżeli z jakichkolwiek powodów anonimizacja danych jest niemożliwe, będziemy je przechowywać zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności.
Napisz na skrzynkę [email protected]. Zablokowanie konta i anonimizacja danych odbędzie się w ciągu 30 dni od wpłynięcia prośby. Po wykonaniu tej dyspozycji otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek