Rezygnacja z usług – zablokowanie konta i anonimizacja danych
Jeśli chcesz zrezygnować z usług serwisu, ponieważ nie masz aktualnie wysyłki albo napotkałeś problem, nie musisz blokować konta. Możesz pozostawić aktywne konto i powrócić do niego, jak tylko zmieni się Twoja sytuacja albo zgłosić do nas swój problem.
Rozważ skontaktowanie się z nami przed rezygnacją z usług serwisu. Odpowiemy na pytania i rozwiążemy ewentualne problemy wysyłkowe: opinie@alsendo.com
Rezygnacja z usług serwisu oznacza zablokowanie konta klienta, anonimizację jego danych,
a co za tym idzie również brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.
Rezygnacja z usług serwisu oznacza zablokowanie konta klienta, anonimizację jego danych,
a co za tym idzie również brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.
Rezygnacja z usług serwisu oznacza zablokowanie konta klienta, anonimizację jego danych,
a co za tym idzie również brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.
Wyjątki dotyczące zablokowania konta
Nie możemy zablokować konta i zanonimizować danych, jeżeli:
- na Twoim koncie jest zaległe saldo,
- masz oczekujące transakcje, oczekujące płatności,
- konieczne jest zachowanie danych konta w celu wykrywania, badania nielegalnych działań i zapobiegania im,
- musimy zachować dane w związku z wezwaniem lub orzeczeniem sądu.
Jeżeli z jakichkolwiek powodów anonimizacja danych jest niemożliwe, będziemy je przechowywać zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności.
Gdzie zgłosić decyzję o rezygnacji z usług serwisu
Napisz na skrzynkę iod@alsendo.com. Zablokowanie konta i anonimizacja danych odbędzie się w ciągu 30 dni od wpłynięcia prośby. Po wykonaniu tej dyspozycji otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem.