Usługa pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Sprawdź poniżej, jak zmienić kwotę lub numer rachunku do zwrotu pobrania.
a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) –> zlecenie należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawną kwotą pobrania. Zleceń niezrealizowanych nie można edytować,
b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy–>Pobrania–>Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku
Możliwość zmiany nr rachunku możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie został wykonany przelew do klienta.
a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) zlecenie, należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawnym nr rachunku.UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji!
b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku.
UWAGA! W przypadku zmiany nr rachunku, gdy przesyłka jest w transporcie, nie ma gwarancji wykonania dyspozycji.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek