Zmiana lub anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku do zwrotu pobrania
Usługa pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Sprawdź poniżej, jak zmienić kwotę lub numer rachunku do zwrotu pobrania.
Spis treści
Zmiana / anulowanie kwoty pobrania
a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) –> zlecenie należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawną kwotą pobrania. Zleceń niezrealizowanych nie można edytować,
b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy–>Pobrania–>Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku

Który przewoźnik daje możliwość anulowania lub zmiany kwoty pobrania?
Kurier | Czy jest możliwe ANULOWANIE POBRANIA? | Czy jest możliwa ZMIANY KWOTY POBRANIA |
AMBRO | TAK | TAK |
DHL | NIE | NIE |
DPD | NIE | TAK, jest możliwość zmiany kwoty na większą, po wygenerowaniu listu przewozowego |
FEDEX | TAK | TAK |
GLS | NIE | NIE |
HELLMANN | TAK | NIE |
InPost Kurier | TAK | TAK |
UPS | NIE | NIE |
Poczta Polska | NIE | NIE |
Rhenus | TAK | TAK |
Zmiana numeru rachunku do zwrotu pobrania
Możliwość zmiany nr rachunku możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie został wykonany przelew do klienta.
a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) zlecenie, należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawnym nr rachunku.
UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji!
b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku.

UWAGA! W przypadku zmiany nr rachunku, gdy przesyłka jest w transporcie, nie ma gwarancji wykonania dyspozycji.