Zmiana lub anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku do zwrotu pobrania

Usługa pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Sprawdź poniżej, jak zmienić kwotę lub numer rachunku do zwrotu pobrania.

Spis treści

Zmiana / anulowanie kwoty pobrania

a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) –> zlecenie należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawną kwotą pobrania. Zleceń niezrealizowanych nie można edytować,

b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy–>Pobrania–>Zmiana / anulowanie kwoty pobrania zmiana nr rachunku

Który przewoźnik daje możliwość anulowania lub zmiany kwoty pobrania?

KurierCzy jest możliwe
ANULOWANIE POBRANIA?
Czy jest możliwa
ZMIANY KWOTY POBRANIA
AMBROTAKTAK
DHLNIENIE
DPDNIETAK, jest możliwość zmiany kwoty na większą, po wygenerowaniu listu przewozowego
FEDEXTAKTAK
GLSNIE NIE
HELLMANNTAKNIE
InPost KurierTAKTAK
UPSNIENIE
Poczta PolskaNIENIE
RhenusTAKTAK

Zmiana numeru rachunku do zwrotu pobrania

Możliwość zmiany nr rachunku możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie został wykonany przelew do klienta.

a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) zlecenie, należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawnym nr rachunku.
UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji! 

b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku.

UWAGA! W przypadku zmiany nr rachunku, gdy przesyłka jest w transporcie, nie ma gwarancji wykonania dyspozycji. 

Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0