Z radością informujemy o zmianie identyfikacji wizualnej marki Apaczka. Nowy logotyp nawiązuje do komunikacji międzynarodowej grupy Alsendo, której częścią jest serwis Apaczka.pl. 

Nasza nowa identyfikacja ma na celu poprawę doświadczenia naszych Klientów w zakresie zarządzania wysyłkami i dostawami ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb firm, które działają na rynkach międzynarodowych. Dzięki spójnej komunikacji Alsendo nasi Klienci zyskują dostęp do szerokiej oferty usług logistycznych, dopasowanych do indywidualnych wymagań bez względu na skalę czy kraj prowadzonej działalności. 

Zmiany dla Klientów Apaczka widoczne będą w zakresie kolorystyki strony www oraz nowym logotypie. Rebranding nie będzie miał wpływu na procesy biznesowe, działanie systemów, czy obsługę klienta.  Więcej informacji o planie rebrandingu grupy Alsendo znajdziecie tu: https://alsendo.com/rebranding/.

Nasza misja nie zmienia się – od 15 lat konsekwentnie wspieramy rozwój Waszych biznesów, dostarczając nowoczesne i przyjazne usługi z obszaru zarządzania dostawami.  

 Pozdrawiamy, 

Zespół Apaczka.pl