Konfiguracja w Apaczka.pl

  1. Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl
  2. Przejdź do zakładki Web API w Panelu Klienta po lewej stronie.
  3. Kliknij w przycisk Dodaj integrację.
  4. Wprowadź nazwę źródła i kliknij w Zapisz.
    Wygenerowane klucze posłużą do późniejszej konfiguracji.

Instalacja aplikacji AVOCADO Shipping

  1. Wejdź na stronę yosi.pl i pobierz aplikację.
  2. Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji wpisz wygenerowany wcześniej klucz.
  3. Następnie wskaż bazę, na podstawie, której będą tworzone wysyłki.

Instrukcja konfiguracji Apaczka w aplikacji AVOCADO Shipping

W celu konfiguracji spedycji Apaczka należy:

  1. Przejść do konfiguracji aplikacji AVOCADO Shipping.
  2. Za pomocą strzałek po lewej stronie przewiń listę opcji i wybierz zakładkę Apaczka REST.
  3. Uzupełnij dane i zapisz konfigurację.

Aby po wybraniu dokumentu dostępny był spedytor Apaczka:

  1. Przejdź do konfiguracji i wybierz zakładkę „Widoczni spedytorzy”.
  2. Zaznacz Apaczka REST i zapisz zmiany.

Po wybraniu z listy dokumentu, do którego chcemy wygenerować przesyłkę powinieneś zobaczyć poniższy widok. Dane pobierane są z systemu ERP, można je edytować.

Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności

OK