Prowadząc eSklep od home.pl możesz łatwo importować zlecenia Twoich klientów do panelu wysyłkowego apaczka.pl. Skonfiguruj import zamówień w kilku prostych krokach i zacznij nadawać. Na swoim sklepie dodaj także Mapę Punktów, dzięki której Twój klient w wygodny sposób wybierze swój punkt odbioru.
Zanim rozpoczniesz konfigurację w sklepie zaloguj się do swojego konta na apaczka.pl
Twój eSklep na home.pl został pomyślnie zintegrowany z systemem apaczka.pl. Możesz teraz importować zlecenia i nadawać przesyłki z poziomu panelu apaczka.pl.
Utworzona integracja pozwala na import zamówień ze sklepu na dwa sposoby:
Aby status zlecenia w Państwa sklepie uległ zmianie oraz numer listu przewozowego został przypisany do zlecenia należy zaznaczyć checkboxy dostępne w edycji źródła importu.
Koszyk zleceń/Importy –>Źródła zamówień –> Edytuj