Integracja IdoSell z Apaczka.pl

Nadawaj przesyłki bezpośrednio ze swojego e-sklepu na IdoSell

Załóż darmowe konto

Integracja API IdoSell – co zyskasz?

Dzięki integracji API Idosell z Apaczka możesz skorzystać z wielu funkcji:

  • Śledzenie przesyłek w czasie rzeczywistym.
  • Obsługa nadań i odbiorów z ponad 265 000 punktów partnerskich.
  • Automatyczne wysyłanie zamówień i synchronizacja statusów w systemie.

Dostęp do dedykowanego panelu administracyjnego, który pozwala na pełną kontrolę nad procesem wysyłkowym.

Zarejestruj konto w Apaczka.pl i postępuj zgodnie z instrukcją konfiguracji, aby uruchomić API Idosell w swoim panelu administracyjnym. Proces jest prosty i zajmuje tylko kilka minut. Szczegółowe kroki znajdziesz na naszej stronie.

Przeczytaj instrukcję integracji

Import zamówień

Prowadząc sklep na platformie Idosell, możesz z łatwością przeprowadzać import zamówień swoich klientów do panelu administracyjnego Apaczka.pl. Dzięki tej funkcji, wszystkie niezbędne dane trafiają automatycznie do systemu wysyłkowego.

W swoim sklepie możesz także dodać Mapę Punktów, która umożliwia klientom wygodny wybór miejsca odbioru przesyłki. To rozwiązanie nie tylko usprawnia proces zakupowy, ale także zwiększa ich satysfakcję z zakupów.

Więcej o imporcie zleceń

IdoSell x Apaczka – jakimi kurierami wyślesz zamówienia?

Udostępniaj klientom różnorodne formy dostawy i korzystaj z usług kurierów w najniższych cenach

Dopasuj ofertę dla swojego e-sklepu

Chcesz otrzymać ofertę dopasowaną do Twojego biznesu? Wypełnij formularz. Oddzwonimy do 24h.


    Ile paczek wysyłasz miesięcznie?*

    do 2020-50powyżej 50

    Ile palet wysyłasz miesięcznie?*

    nie wysyłam1-55-20powyżej 20

    Dziękujemy! Formularz został wysłany

    Oddzwonimy do 24h.