Integracja IdoSell z Apaczka.pl
Nadawaj przesyłki bezpośrednio ze swojego e-sklepu na IdoSell
Załóż darmowe konto
Integracja API IdoSell – co zyskasz?
Dzięki integracji API Idosell z Apaczka możesz skorzystać z wielu funkcji:
- Śledzenie przesyłek w czasie rzeczywistym.
- Obsługa nadań i odbiorów z ponad 265 000 punktów partnerskich.
- Automatyczne wysyłanie zamówień i synchronizacja statusów w systemie.
Dostęp do dedykowanego panelu administracyjnego, który pozwala na pełną kontrolę nad procesem wysyłkowym.
Zarejestruj konto w Apaczka.pl i postępuj zgodnie z instrukcją konfiguracji, aby uruchomić API Idosell w swoim panelu administracyjnym. Proces jest prosty i zajmuje tylko kilka minut. Szczegółowe kroki znajdziesz na naszej stronie.
Przeczytaj instrukcję integracji
Import zamówień
Prowadząc sklep na platformie Idosell, możesz z łatwością przeprowadzać import zamówień swoich klientów do panelu administracyjnego Apaczka.pl. Dzięki tej funkcji, wszystkie niezbędne dane trafiają automatycznie do systemu wysyłkowego.
W swoim sklepie możesz także dodać Mapę Punktów, która umożliwia klientom wygodny wybór miejsca odbioru przesyłki. To rozwiązanie nie tylko usprawnia proces zakupowy, ale także zwiększa ich satysfakcję z zakupów.
Więcej o imporcie zleceń
Dopasuj ofertę dla swojego e-sklepu
Chcesz otrzymać ofertę dopasowaną do Twojego biznesu? Wypełnij formularz. Oddzwonimy do 24h.
Dziękujemy! Formularz został wysłany
Oddzwonimy do 24h.