Instrukcja integracji Selly

Prowadząc sklep na Selly możesz go łatwo zintegrować z platformą technologiczną Apaczka.pl. Połącz swój sklep z Apaczka.pl, aby zacząć nadawać przesyłki z poziomu swojego sklepu. Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.
Konfiguracja w Selly
- W nowym oknie przeglądarki zaloguj się do swojego panelu w Selly.
- Przejdź do zakładki Konfiguracja > Integracje – przesyłki.
- Zaloguj się lub zarejestruj w Apaczka.pl

- W przypadku rejestracji wypełnij nowo otwarty formularz.
- W przypadku logowania potwierdź połączenie Apaczki z Selly.

- W przypadku prawidłowego połączenia, klucz utworzy się i przypisze automatycznie. Na stronie Selly wyświetli się komunikat widoczny na poniższym prt screenie.

- Gdy połączenie przebiegło pomyślnie, konieczne jest uzupełnienie parametrów przesyłki (domyślny przewoźnik, godziny odbioru, sposób nadania i wymiary) oraz domyślne dane nadawcy.

- Po uzupełnieniu danych pamiętaj o ich zapisaniu.
Nadawanie przesyłek
- Jeżeli konfiguracja przebiegła pomyślnie to w szczegółach zlecenia widoczna będzie ikona Apaczka z przyciskiem “Utwórz przesyłkę”.

- Podczas nadawania pojawi się formularz wysyłkowy, gdzie będzie można modyfikować parametry zlecenia a cena nadania dla poszczególnych przewoźników będzie widoczna w czasie rzeczywistym.

- Jeżeli wszystkie parametry się zgadzają a przewoźnik został wybrany wystarczy zapisać. Paczka zostanie utworzona, otrzymamy informację o niej oraz możliwość pobrania listu przewozowego.
