Instrukcja integracji Vendo.ERP

W portfolio Apaczka.pl pojawił się nowy system ERP – Vendo.ERP® od CFI Systemy Informatyczne.
Dzięki niemu możesz w sposób kompleksowy zarządzać swoją firmą oraz skutecznie wspierać ewidencję i planowanie zasobów przedsiębiorstwa.
Jeśli korzystasz z kompleksowego oprogramowania Vendo.ERP możesz je łatwo zintegrować z platformą technologiczną Apaczka.pl.
Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.
Spis treści
Konfiguracja w Apaczka.pl
- Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl
- Przejdź do zakładki Web API w Panelu Klienta po lewej stronie.
- Kliknij w przycisk Dodaj integrację.
- Wprowadź nazwę źródła i kliknij w Zapisz.
Wygenerowane klucze posłużą do późniejszej konfiguracji.
Konfiguracja Vendo.ERP
W celu włączenia modułu Apaczka.pl zgłoś się do pomocy technicznej Vendo.ERP.
Po udostępnieniu modułu wykonaj kolejno:
- Przejdź do zakładki Ustawienia > Logistyka > Spedytorzy > Ustawienia globalne > aPaczka Plugin.
- Wprowadź wygenerowane na Apaczka.pl klucze API.
- Następnie przejdź do ustawień Spedytora Apaczka.pl i wykonaj ustawienia przesyłek zgodnie ze swoimi preferencjami i procesami w firmie.
- Po zakończeniu konfiguracji zapisz wszystkie ustawienia.
Od teraz Apaczka.pl będzie dostępna do wyboru podczas tworzenia przesyłek.
W przypadku wątpliwości dla konfiguracji integracji zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z pomocą techniczną Vendo.ERP.