Instrukcja integracji Apaczka.pl z Way2Send

Platforma Way2Send pozwala na automatyzację i optymalizację procesów jakie podejmujesz w swoim biznesie. Zbuduj swój indywidualny proces przetwarzania zamówień. Połącz swój sklep z Apaczka.pl, aby zacząć nadawać przesyłki z poziomu swojego sklepu. Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.
Spis treści
Konfiguracja w Apaczka.pl
- Zarejestruj się na www.apaczka.pl z kodem promocyjnym: way2send lub zaloguj się, jeśli posiadasz już konto na naszej platformie.
- W menu po lewej wybierz zakładkę Web API i kliknij w przycisk Dodaj integrację.
- Wprowadź nazwę źródła i kliknij w Zapisz.
Konfiguracja w Way2Send
- Zgłoś się do platformy Way2Send celem dokończenia konfiguracji.
- Wygenerowane wcześniej klucze uzupełnij we wskazanych przez platformę polach.
- Reszta procesu zostanie indywidualnie dostosowana do Twoich potrzeb wraz z Way2Send.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek
Załóż bezpłatne kontoDopasuj Ofertę
Chcesz otrzymać ofertę dostosowaną do Twojego biznesu
Dziękujemy! Formularz został wysłany
Oddzwonimy do 24h.