Import zleceń z WooCommerce

Prowadząc sklep na WooCommerce możesz łatwo importować zlecenia Twoich Klientów do panelu wysyłkowego Apaczka.pl. Na swoim sklepie dodaj także Mapę Punktów, dzięki której Twój Klient w wygodny sposób wybierze swój punkt odbioru.

Spis treści

Konfiguracja w WooCommerce

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu WooCommerce.
  2. Z menu wybierz zakładkę WooCommerce > Ustawienia.
  3. Przejdź do sekcji Zaawansowane.
  4. Wybierz opcję REST API, a następnie kliknij w przycisk Dodaj Klucz.
  1. Przed wygenerowaniem klucza pojawi się okno Szczegóły klucza. Uzupełnij następujące pola:
    • Opis – wprowadź przyjazną nazwę dla klucza API
    • Użytkownik – wskaż użytkownika WooCommerce, który będzie obsługiwał zlecenia
    • Uprawnienia –  wybierz z listy opcję “Zapis/Odczyt”.
  1. Kliknij w przycisk “Wygeneruj klucz API”.
  2. Klucze API zostaną wygenerowane i będą możliwe do skopiowania.

UWAGA! Ze względu na dalszą konfigurację nie zamykaj okna przeglądarki. Wygenerowane klucze będą konieczne do zakończenia ustawień importu. Po zamknięciu tego okna nie będzie możliwości podglądu i skopiowania klucza ponownie!

Konfiguracja w Apaczka.pl

  1. W nowym oknie przeglądarki zaloguj się do konta na Apaczka.pl. 
  2. W menu po lewej stronie wybierz: Koszyk zleceń / Importy > Źródła zamówień.
    W sekcji Dodaj nowe źródło kliknij w kafelek WooCommerce.
  3. Na ekranie pojawi się okno Ustawienia źródła. Wprowadź kolejno:
    • nazwa wyświetlana – nazwa źródła zlecenia widoczna później na liście źródeł Apaczka.pl.
    • adres URL – adres www Twojego sklepu WooCommerce. Przejdź na stronę główną swojego sklepu i skopiuj adres z paska adresu przeglądarki.
    • klucz klienta i klucz prywatny – skopiuj wcześniej wygenerowane klucze z platformy WooCommerce.
  1. Dodatkowo w sekcji Ustawienia domyślne możesz zdefiniować następujące opcje:
    • wyślij numer listu przewozowego jako notatka prywatna – numery listów przewozowych po złożeniu zlecenia zostaną dodane w notatce prywatnej pod zamówieniem w sklepie WooCommerce (niewidoczne dla klienta).
    •  wyślij numer listu przewozowego jako notatka publiczna – numery listów przewozowych po złożeniu zlecenia zostaną dodane w notatce publicznej pod zamówieniem w sklepie WooCommerce (widoczne dla klienta).
    • Zmień status zlecenia w sklepie na „Zrealizowane” – po złożeniu zamówienia transportu status zlecenia w sklepie zmieni się automatycznie na „Zrealizowane”.
  2. Kliknij w przycisk Zapisz zmiany.

Twój sklep WooCommerce został pomyślnie zintegrowany z systemem Apaczka.pl. Możesz teraz importować zlecenia i nadawać przesyłki z poziomu panelu Apaczka.pl.

Import zamówień z WooCommerce

Utworzona integracja pozwala na import zamówień ze sklepu poprzez platformę Apaczka.pl. Aby dokonać importu wykonaj następujące kroki:

  1. Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl
  2. Przejdź do zakładki Koszyk zleceń / Importy.
  3. Wybierz opcje Importuj, widoczną w prawym górnym rogu sekcji, a następnie wskaż źródło importu jako WooCommerce.
  1. Do platformy Apaczka.pl zostaną zaimportowane wszystkie zamówienia ze statusem “W trakcie realizacji” nie starsze niż 30 dni.

Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę

Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek.

Załóż bezpłatne konto

Dopasuj ofertę

Chcesz otrzymać ofertę dopasowaną do Twojego biznesu? Wypełnij formularz. Oddzwonimy do 24h.


    Ile paczek wysyłasz miesięcznie?*

    do 2020-50powyżej 50

    Ile palet wysyłasz miesięcznie?*

    nie wysyłam1-55-20powyżej 20

    Dziękujemy! Formularz został wysłany

    Oddzwonimy do 24h.