Nowy panel wysyłkowy
konto.apaczka.pl

Z radością ogłaszamy, że możemy zaprezentować Ci nową wersję platformy wysyłkowej Apaczka, która powstała na podstawie badań z udziałem naszych klientów. Przez ostatnie miesiące nasz zespół pracował nad nową wersją aplikacji do zarządzania przesyłkami.

Wszystkie dane będą dostępne na obu wersjach panelu wysyłkowego. Wystarczy, że zalogujesz się za pomocą swojego loginu i hasła. Kliknij w poniższy przycisk, żeby zacząć korzystać ze swojego konta:
Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta
-
Przejrzysty Dashboard
czyli nowy widok główny, w którym zebrane są wszystkie najważniejsze informacje o Twoich przesyłkach
-
Nowy moduł szybkiej wyceny
-
Odświeżony formularz nadania przesyłki
-
Przebudowany proces importu
-
Nowy koszyk zleceń
-
Masowe uzupełnianie zleceń

Dodatkowe korzyści
-
Szybsze i wygodniejsze nadawanie przesyłek (Szybka wycena)
-
Uproszczony sposób składania reklamacji
-
Nowe sposoby filtrowania przesyłek
-
Lepsze zarządzanie uprawnieniami użytkowników
-
Nowoczesny, odświeżony design

Zacznij korzystać ze swojego konta na Panelu Klienta:
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Poprzednia wersja panelu wysyłkowego nie będzie dalej rozwijana. Powrót do starszej wersji będzie dostępny do zakończenia prac rozwojowych nad obecnym panelem. Aby na bieżąco korzystać z najnowszych możliwości, po prostu zaloguj się na konto.apaczka.pl
Jeśli masz pomysły dotyczące rozwoju Apaczki, lub widzisz jakiś błąd, możesz zgłosić go w formularzu kontaktowym Hotjar, znajdującym się w lewym dolnym rogu ekranu po zalogowaniu.
Nowa wersja aplikacji umożliwia korzystanie z Twojego konta w dokładnie taki sam sposób, jak poprzednio. Zachowujesz wszystkie dane zgromadzone na dotychczasowym panelu. Zmiany wprowadzone na Twoim koncie w poprzedniej wersji Apaczki będą widoczne także w obecnym systemie.