Nowy Panel Klienta już wkrótce!

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

nadchodzi nowy panel

Z radością ogłaszamy, że już wkrótce udostępnimy nowy Panel Klienta.  

Nowy Panel Klienta Apaczka powstał na podstawie badań z udziałem naszych klientów. Przez ostatnie miesiące nasz zespół pracował nad nową wersją aplikacji do zarządzania przesyłkami.

Aby upewnić się, że nowy Panel Klienta w pełni spełni oczekiwania wszystkich użytkowników, zapraszamy do udziału w beta testach. Wasze opinie są dla nas niezwykle ważne. 

Jakich nowości możesz się spodziewać?

Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta

    • Przejrzysty Dashboard, czyli nowy widok główny, w którym zebrane są wszystkie najważniejsze informacje o Twoich przesyłkach
    • Nowy moduł szybkiej wyceny
    • Odświeżony formularz nadania przesyłki
    • Przebudowany proces importu
    • Nowy koszyk zleceń
    • Nowe, rozbudowane usługi Apaczka PRO
    • Masowe uzupełnianie zleceń

panel kleinta

Korzyści płynące z nowego Panelu Klienta

    • Szybsze i wygodniejsze nadawanie przesyłek (Szybka wycena)
    • Uproszczony sposób składania reklamacji
    • Nowe sposoby filtrowania przesyłek
    • Lepsze zarządzanie uprawnieniami użytkowników
    • Nowoczesny, odświeżony design

szybka wycena

Jeśli chcesz sprawdzić nowy Panel Klienta, zgłoś się do testów, zapisując się w formularzu poniżej:

OK, zapisałem/am się, co dalej?

Kiedy zbierzemy odpowiednią grupę testową, skontaktujemy się z Tobą za pomocą wiadomości e-mail.

Chcemy serdecznie podziękować za zaufanie i za to, że korzystacie z naszych usług!

Pozdrawiamy,

Zespół Apaczka