PRO Help
Indywidualna obsługa Klienta na poziomie VIP
Lubisz dzwonić, a może wolisz do nas napisać? U nas masz możliwość wyboru!
Wypróbuj za darmo przez 14 dni
Czym jest PRO Help ?
Dzięki PRO Help możesz zyskać szereg kanałów kontaktu z dedykowanym zespołem Konsultantów,
wsparcie naszych pracowników działu technicznego, doradztwo w procesach reklamacyjnych,
udział w zamkniętych webinariach szkoleniowych i wiele, wiele więcej. Obsługa na poziomie VIP.
Pierwsze 14 dni za darmo, później 24.90 PLN netto/miesiąc

Co zyskasz podczas konsultacji telefonicznej:
-
dedykowany numer infolinii wyłącznie dla użytkowników usługi PRO Help,
-
szybkie połączenie telefoniczne z Konsultantem,
-
możliwość wyboru opcji "oddzwoń do mnie", jeśli dzwonisz po godzinach pracy Konsultantów,
-
doradztwo w zakresie pakowania przesyłek niestandardowych, aby zminimalizować ryzyko dopłat,
-
konsultacje związane z wyborem przewoźnika uwzględniające rodzaj wysyłanych towarów czy też miejsce nadania i odbioru przesyłek.

Co zyskasz pisząc do nas:
-
podejmowanie formularzy reklamacyjnych i innych w pierwszej kolejności,
-
doradztwo w zakresie procedur reklamacyjnych u każdego z przewoźników (za pomocą formularza doradzimy Ci, jak złożyć reklamacje, aby spełniała wymogi formalne),
-
pisemne doradztwo w zakresie odpowiedniego pakowania przesyłek,
-
ekspresową wycenę przesyłek niestandardowych oraz palet,
-
pisemne doradztwo w każdej ważnej dla Ciebie sprawie, np. doboru przewoźnika.

Dodatkowe możliwości
Wsparcie w organizacji akcji wysyłkowych
Dedykowany Konsultant pomoże Ci wysłać wiele przesyłek w jeden dzień, np. w okresie przedświątecznym.
Tematyczne webinary
Webinary dostosowane do potrzeb Twojego biznesu, optymalizujące procesy wysyłkowe.
Wsparcie w integracji sklepu internetowego
Pomoc naszego działu techniczego
Najważniejsze pytania i odpowiedzi:
Chcesz dowiedzieć się więcej o usłudze PRO Help i naszych pozostałych usługach dodatkowych? Sprawdź również:
- Poznaj wszystkie usługi Apaczka PRO
- PRO Help – jak aktywować usługę?
- PRO Help – najczęściej zadawane pytania
- Apaczka PRO – jak zmienić formę rozliczeń czyli jak przejść z prepaid na postpaid

Indywidualna obsługa Klienta na poziomie VIP
Wypróbuj pakiet PRO Help za darmo przez 14 dni!
Aktywuj PRO HelpApaczka PRO
Rozwiązania dla e-commerce
Pro Returns
Wygodne zwroty dla Twoich klientów
-
oszczędność czasu dla Sprzedawcy dzięki automatyzacji procesu zwrotów
-
nawet do 40% więcej nowych klientów
-
przyjmowanie zwrotów na Twoich zasadach
-
zwiększenie sprzedaży nawet do 30% w grupie powracających klientów, budowanie satysfakcji i lojalności wśród kupujących

Wszystkie usługi Apaczka PRO z rabatem 40%
Wykup pakiet PRO Max za jedyne 69 zł netto
Aktywuj PRO MaxDopasuj ofertę
Chcesz otrzymać ofertę dopasowaną do Twojego biznesu? Wypełnij formularz. Oddzwonimy do 24h.
Dziękujemy! Formularz został wysłany
Oddzwonimy do 24h.