Tanie przesyłki punktowe dla firm
Niskie ceny na przesyłki punktowe
Gabaryt S
wymiary 60x38x8 – 9,13 zł netto;
Gabaryt M
wymiary 60x38x19 – 9,60 zł netto;
Gabaryt L
wymiary 60x41x38 – 10,51 zł netto.
Oszczędzaj czas i pieniądze
Korzystniejszy cennik
Dzięki dobrym relacjom z przewoźnikami, Apaczka.pl jest w stanie negocjować lepsze ceny dla swoich klientów, co oznacza, że nadanie przesyłki za pośrednictwem tej platformy logistycznej może być tańsze niż bezpośrednie złożenie zlecenia u przewoźnika.
Śledzenie wszystkich przesyłek w jednym miejscu
Intuicyjny Panel Klienta umożliwia śledzenie statusu wszystkich nadanych paczek, reagowanie w przypadku wyzwań, analizowanie statystyk. Jeśli Orlen Paczka to tylko jeden z wielu przewoźników, z którymi współpracujesz, możesz w jednym miejscu posiadać statystyki wszystkich przesyłek nadanych za pośrednictwem wielu firm.
Brak zobowiązań
Nie mamy minimów wysyłkowych, nie wymagamy podpisywania umów, nie pobieramy opłat za korzystanie z panelu. Oferujemy Ci dedykowanego Opiekuna Klienta, który Cię wesprze we wszystkich procesach oraz wygodną formę rozliczenia postpaid lub prepaid, w zależności od Twoich preferencji.
Rozwiązania technologiczne dla Twojego biznesu
Chcesz, aby mail ze statusem przesyłki przekierowywał do Twojej strony WWW lub na profil na Instagramie? Nie ma problemu. Interesuje Cię automatyzacja procesu nadawania? Też chętnie pomożemy.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę Orlen Paczką
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek
Paczki nadawane Orlen Paczką na trasie punkt-punkt będą kosztowały od 9,13 zł do 10,51 zł netto w zależności od wybranego gabarytu.
Wyróżniane są trzy gabaryty:
Każda paczka może ważyć maksymalnie 25 kilogramów.
Cennik pełni funkcję wyłącznie informacyjną i nie stanowi oferty handlowej, zgodnie z przepisami zawartymi w Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Dokładny koszt przesyłki zostanie określony po zalogowaniu się do Panelu Klienta i podaniu wszystkich niezbędnych parametrów przesyłki.
Warto również, abyś pamiętał, że przewoźnik ma prawo do sprawdzenia, czy podane parametry paczki (waga, wymiary, rodzaj opakowania) odpowiadają rzeczywistości, a także czy zrealizowano wszystkie zamówione usługi. W niektórych sytuacjach mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. Przykładem mogą być kwestie takie jak nadawanie na liście ręcznym czy zwrot do nadawcy,
Dokładne informacje dotyczące usługi znajdziesz w regulaminie oraz cenniku przewoźnika, który odpowiada za realizację zlecenia.
Cennik Orlen Paczka uwzględnia pewne opłaty dodatkowe, które mogą mieć zastosowanie w przypadku obsługi przesyłki przez przewoźnika. Z dodatkową opłatą mogą się liczyć np. osoby, które:
Usługa płatności za pobraniem wiąże się z opłatą rzędu 2,44 zł. W przypadku zwrotu niedoręczonej przesyłki opłata wyniesie 100% oryginalnej ceny nadania. Nic nie zapłacisz natomiast za doręczenie przesyłki do osoby prywatnej zamiast do punktu. Nie ma też konieczności uiszczania opłaty paliwowej.
Pozostałe usługi dodatkowe:
Ceny za usługi dodatkowe są widoczne w Panelu Klienta, po wybraniu przewoźnika w zakładce Mój cennik.
Na koszt paczki nadawanej za pośrednictwem tego przewoźnika składa się kilka zmiennych:
W Orlen Paczka przesyłkę możesz nadać w prawie 10 tys. punktach rozlokowanych w całej Polsce, m.in. w kioskach RUCH-u czy na stacjach paliw. Aby znaleźć ten znajdujący się najbliżej interesującej Cię lokalizacji, skorzystaj z mapy widocznej w formularzu nadania w Panelu Klienta. Po podaniu parametrów przesyłki i adresu nadawcy będziesz miał możliwość przejścia do mapy, na której znajdziesz wszystkie dostępne w okolicy lokalizacje współpracujące z Orlen Paczka. Dzięki temu sprawnie nadasz paczkę w najbliższym punkcie partnerskim – APM, PUDO lub na stacji paliw koncernu ORLEN.
Nadanie przesyłki Orlen Paczka z pomocą Apaczka.pl jest proste. Cała procedura obejmuje trzy kroki:
Aby przewoźnik przyjął zlecenie na obsługę przesyłki i aby dotarła ona do odbiorcy w nienaruszonym stanie, musi ona być odpowiednio zapakowana i zabezpieczona. Przy przygotowywaniu paczki do nadania warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach.
Przed wysłaniem przesyłki warto również sprawdzić szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące pakowania dostępne w regulaminie Orlen Paczki, aby upewnić się, że przesyłka spełnia wszystkie wymogi przewoźnika.
W paczce, którą nadasz za pośrednictwem Orlen Paczki nie mogą znajdować się takie rzeczy jak:
Śledzenie przesyłek nadanych za pośrednictwem Orlen Paczki, zleconych z poziomu platformy Apaczka.pl, jest niezwykle proste. Autorski moduł śledzenia przesyłek wdrożony przez platformę logistyczną nawiązuje kontakt z systemem przewoźnika nawet co 2 godziny.
Aby sprawdzić status Twojej paczki, wejdź w zakładkę śledzenia przesyłek i podaj numer listu przewozowego. Po jego wpisaniu otrzymasz szczegółową informację o tym, gdzie się znajduje dana przesyłka.
Niestety, czasami się zdarzają nieprzewidziane sytuacje. Jeśli przesyłka została zagubiona, uszkodzona lub dotarła do odbiorcy po 4 dniach roboczych, masz prawo do reklamowania świadczonej usługi.
Aby złożyć reklamację związaną z przesyłką nadawaną przez Orlen Paczkę za pośrednictwem Apaczka.pl, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, uprawniona osoba ma możliwość złożenia odwołania w ciągu 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Firmy kurierskie rozpatrują odwołania w sytuacji, gdy zostaną przedstawione nowe dowody, dokumenty lub dodatkowe informacje, które nie były częścią pierwotnie złożonej reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć na dwa sposoby:
Aby poprawnie wypełnić reklamację, niezbędne będzie uwzględnienie kwestii takich jak:
W przypadku, gdy przesyłka została doręczona po czterech dniach roboczych, klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji od momentu otrzymania przesyłki przez odbiorcę.
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki klient ma 14 dni na reklamację, ale protokół szkody powinien być sporządzony w dniu odebrania przesyłki. Wyjątkiem są szkody niejawne – tutaj masz 7 dni na złożenie reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne, oprócz informacji wskazanych wcześniej, powinno zawierać również:
W przypadku, gdy po 30 dniach od planowanej daty doręczenia przesyłka nie dotarła do odbiorcy, klient może zgłosić sytuację przewoźnikowi. Reklamacje składane wcześniej nie mogą być przyjęte przez kuriera.
Zgłoszenie reklamacyjne, oprócz standardowych informacji wskazanych wyżej, powinno zawierać również:
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę Orlen Paczka
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek.
Orlen Paczka to usługa funkcjonująca na rynku od września 2021 roku, uruchomiona przez popularny koncern naftowy posiadający stacje paliw w całej Polsce, we współpracy z siecią kiosków RUCH. Ta usługa zastąpiła funkcjonującą uprzednio „Paczkę w RUCH-u”. W jej ramach klienci mogą korzystać już z ok. 10 tysięcy lokalizacji do nadawania i odbierania przesyłek funkcjonujących na terenie całego kraju: ok. 1,1 tys. stacji benzynowych, 700 kiosków RUCH-u, ok. 5 tys. punktów partnerskich oraz sieć automatów paczkowych składająca się z 4000 maszyn. To oznacza, że w ciągu 2 lat funkcjonowania na rynku Orlen Paczka wypracowała aż dwudziestokrotne tempo wzrostu, tym samym stając się ważnym graczem na rynku usług kurierskich. Tę metodę dostawy znajdziesz również w praktycznie każdym większym sklepie internetowym – aż 98% przesyłek nadawanych przez nie jest dostarczanych w zaledwie 1 dzień. To możliwe m.in. dzięki silnie rozwijanej sieci centrów logistycznych w całej Polsce, która umożliwia sprawne doręczanie zamówień do klientów. Klient indywidualny z kolei ma 3 dni na odbiór przesyłki. O tej konieczności będzie mu przypominała komunikacja SMS-owa i e-mailowa.
Dwa lata wystarczyły, aby usługa ORLEN Paczka zyskała znaczącą popularność i stała się jedną z najczęściej wybieranych metod dostawy. Dla prawie co czwartego konsumenta kupującego w sieci dostępność tej usługi jest zachętą do dokonania zakupu. Jak wygląda rozwijanie biznesu z Orlen Paczka z perspektywy sklepu prowadzącego sprzedaż wysyłkową? W tym materiale poznasz odpowiedzi na częste pytania dotyczące współpracy z tym przewoźnikiem.
Szeroka sieć dystrybucyjna Orlen Paczka, obejmująca prawie 10 000 punktów nadania i odbioru, stanowi świetne wsparcie Twoich działań logistycznych. Przesyłkę nadaną przez Orlen Paczkę możesz odebrać w kiosku, automacie paczkowym lub na stacji paliw, co oznacza, że Twój klient będzie miał łatwy dostęp do tego zamówienia i będzie mógł odebrać paczkę przy okazji załatwiania swoich codziennych spraw lub zakupów.
Wygoda i komfort to niejedyne zalety Orlen Paczka. Przewoźnik oferuje konkurencyjne ceny, szybką i bezpieczną dostawę (98% przesyłek dociera w 1 dzień roboczy) oraz proste śledzenie przesyłki i łatwy proces składania reklamacji. Dzięki temu każda firma e-commerce może sprawnie rozwijać swój biznes przy wsparciu tego zaufanego partnera logistycznego.
Skorzystaj z oferty 17 firm kurierskich i nadawaj przesyłki do 150 krajów.
Chcesz otrzymać ofertę dopasowaną do Twojego biznesu? Wypełnij formularz. Oddzwonimy do 24h.
Ile paczek wysyłasz miesięcznie?*
do 2020-50powyżej 50
Ile palet wysyłasz miesięcznie?*
nie wysyłam1-55-20powyżej 20 Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych o produktach i usługach ofertowanych przez Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji: e-mail, SMS/MMS, połączenia telefoniczne.(więcej) Wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, ale przetwarzanie, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem pozostaje zgodne z prawem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Ci praw, znajduje się w naszej Polityce prywatności.
Oddzwonimy do 24h.